prijzen in de studio's

• Joyce

zouden jullie mij op weg willen helpen met het bepalen van de prijzen voor het zetten van nagels? ik zie dat het nogal varieert, maar wat zijn de richtlijnen waar je rekening mee kunt houden? ik wil het uiteindelijk wel officieel aanpakken, wel van thuis uit, voor een paar dagen per week, naast mijn vaste baan.

wederom alvast bedankt!

Groetjes Joyce Beuningen Gelderland

• Bijoux kdk

Hoi,

Wat ik heb gedaan om de prijzen te bepalen is even rondneuzen bij mij in het dorp wat andere stylistes ervoor vragen. b.v. Ik weet dat ze naast ons dorp in de stad 70 euro vragen voor een set frenche maar dat is hier niet haalbaar. Ook werk ik vanuit een studio uit mijn huis dus heb ook de aparte huurkosten niet.

Succes!!

Groetjes Carole

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik zou nu al je nabehandelprijs bepalen (ik heb dat al jaren op 27.50 staan) de set prijs kan je makkelijk verhogen in de loop der tijd omdat je huidige klanten daar niets van merken.

ik ben in 3 jaar van 40,- toen naar 45 en nu 50 euro gegaan zonder dat iemand het merkt.

• Joyce

maar hoe bepaal je je prijs? waarom vraagt de een 40 euro en de ander 55 euro, heeft dat te maken met de kwaliteit/prijs van je producten die je gebruikt, de kwaliteit die je levert, of heeft het meer te maken met “kijken wat de klant er voor over heeft”.

ik heb nog geen eigen studio en ben ook nog niet eens begonnen met de opleiding maar ik zie dit wel als voorbereidend werk.

sorry als ik lastig ben….

groetjes joyce

• Bijoux

Hoi,

Nee hoor, dat heeft niets te maken met de kwaliteit van je werk, en zeker niet kijken wat de klant er voor over heeft, jij bepaald uiteindelijk je prijs. Het gaat er om dat wanneer er nagelstylistes bij jouw in de buurt zitten je misschien een beetje voor dezelfde prijs kan werken. (ongeveer dan he). Wanneer jij 55 euro vraagt en alle andere rond de 35 euro tja….dat heb ik hier gemerkt, dan gaan ze toch naar de goedkopere, ondanks het feit dat je mooi werk afleverd. (doen die andere ook trouwens, niks van te zeggen).

Dus gewoon even rond kijken/vragen.

Groetjes

www.bijouxnails.nl

• Joyce

oke bedankt, ik snap dat ik alweer veel te moeilijk zit na te denken…..maar ja aldoende leert men, toch?