Help wat moet ik doen??? er heeft iemand van me gejat!!!

• Susanne allround

HELP. Ik keek net op internet bij www.nagelsenzo.nl (zoetermeer) en ik kom op de home page en daar staat een foto van mijn eigen handen op die ik zelf gemaakt heb!!!! blauwe french met zwart witte tijgerstreepjes. Ten eerste ik heb die versiering zelf gemaakt, ten 2e het zijn mijn handen, ten derde ik heb die foto gemaakt en ten vierde ze heeft hem van mijn site afgehaalt.

WAT MOET IK NU DOEN??? ik heb geprobeert te bellen maar er neemt niemand op.

Misschien kijkt degene van nagels en zo ook wel op dit forum en dan zou ik heel graag willen vragen of ze deze er aub af wil halen.

alvast bedankt. Voor de rest is het wel een leuke site, alleen jammer van mijn foto

Groetjes Susanne

• Nancy

Tsja, dat gebeurt vaker.

Zo kom ik ook wel eens foto's van bv. JS tegen bij andere groothandels, zelfs hun logo staat dan nog in de foto.

Ook van mij zijn er wel eens foto's gebruikt, en nog, door mensen nadat ik verzocht had om ze te verwijderen of de tekst die erbij stond te veranderen.

95% geeft gehoor aan die verzoeken en die andere 5% heeft gewoon maling aan.

• Nancy

Je kan ze ook mailen, als ze aan het werk zijn, dan kan ik mij voorstellen dat ze niet 123 de telefoon opnemen

• tjakaa

ja ik denk dat je dat houd..tis toch veel makkelijker om te jatten dan om zelf te maken …..ik denk dat je idd kan bellen maar als ze geen gehoor geven dan lekker laten zitten, je kan trouwens al je foto's beveiligen dan kunnen ze de fotos er niet meer van afhalen misschien is dat een tip?

• Nancy

dan nog kan je ze copieeren, hoe zal ik niet zeggen voordat ik mensen op ideetjes breng hihihi :D

• Susanne allround

hoe kan ik die dan beveiligen? ik weet niet hoe dat moet. ik heb namelijk alle foto's op mijn site zelf gemaakt omdat ik niet van jatten van anderen hou. Jammer dat sommige het dan wel bij jou doen. Als jullie weten hoe ik ze kan beveiligen hoor ik het heel graag

xxx susanne

• mirjam kvk

Hoi Susanna

Ik zou in ieder geval wel zorgen dat je contact krijgt, zelf heeft ze ook onderaan haar pagina staan dat je niet mag kopieren van d'r ,dus ze weet het eigenlijk wel.

Wel een hele mooie foto trouwens ,heb je leuk gedaan.

succes…

Mirjam

• tjakaa

hoe mijn fotos worden beveiligt jat niemand ze hoor :D:D …. maar ik moet er wel bijzeggen dat ik altijd voor de zekerheid mijn naam er groot inzet. Ik beveilig mijn fotos zelf niet mijn vriend doet dat die zit in de computerwereld en die weet echt alle nieuwe snufjes dus dat is wel makkelijk :D

• Nancy

:D egwel dat ik ze kan kopieren :-)

Maar als je inderdaad je naam erdoor heen zet dan is het al een stuk minder aantrekkelijk voor veel mensen

• Nancy

ben jij van alure? Dan heb je wel meerdere mooie foto's op je site staan, leuk gedaan hoor :-)