echt niet dat je dat lukt….
hoi,
Belachelijk dat nagelstudios dat werkelijk doen. Ik was er al voor gewaarschuwd dus heb ik overal mijn naam in gezet.
Ik zet alleen op mijn site wat ik zelf maak en waar ik trots op ben. Ik zie genoeg mooie fotos op bijv jullie sites maar ik zie de fun er niet van dat je dat copieert.
Dus ook maar je naam er in maken in het vervolg, slimmerikken zijn er altijd die “alles” kunnen copieren.
Maar heeeeeeeeeeeel klein pluspuntje.. je doet het wel erg goed dat je foto materiaal wordt gejat. En zij kan lekker niet die nagels maken, ha ha ha losers van nagel enzo!
Ps. heb je gezien wat in hele kleine lettertje onderaan hun pagina staat?!?!
Alles kan gejat worden hoe goed je het beveiligd. Niet iedereen weet hoe, maar de printscreen hierboven van Nancy is al een voorbeeld.
een naam er door word minder aantrekkelijk, maar ik persoonlijk vind dat het mooie van de foto weghalen.
Het beste wat je kunt doen is een hele formele email sturen. laat geen gevoel blijken, dan kunnen ze ineens heel kinderachtig doen.
Stuur iets van :
Geachte….(naam)
Wij hebben vernomen dat u materiaal/ foto`s van onze site gebruikt. Op onze site staat echter copyright en het is niet toegestaan om ons materiaal te gebruiken.
Wij geven u dan ook 24 uur om dit te verwijderen, gebeurd dat niet, dan zullen wij dit in rekening brengen. Dit kan oplopen tot 250,- euro per foto.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijk groet,
(je naam)
Dit werkt ALTIJD
Probeer maar eens,
Succes!
Maar ook ik krijg het 100% zeker van je site.
Het word moeilijker maar het lukt echt. Geef je site maar. Je hebt mij ook uitgedaagd.
En bij een printscreen en de foto uitknippen en op je site plaatsen is toch ook nog steeds jatwerk. Dus de foto op illegale wijze verkrijgen is jatwerk hoe je dat ook doet , of er 1 of meerdere handelingen voor nodig zijn.
Het is en blijft jatwerk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?