Help wat moet ik doen??? er heeft iemand van me gejat!!!

• tjakaa

echt niet dat je dat lukt…. :D

• Nancy

la me proberuh dan :D

alles wat op me scherm komt kan ik kopieren :-) vraag maar aan je vriend

• Nancy

voorbeeldje van kopie van je scherm ;-)

• Nancy

oeps verkeerd hahahah, ik wordt er melig van, nahjah

img src=

zodan

• Nancy

verdories hahaha

laatste keer

sorry voor het prikbord vervuilen hahah

ik stop nu want wordt er echt giechelig van

• Danielle

hoi,

Belachelijk dat nagelstudios dat werkelijk doen. Ik was er al voor gewaarschuwd dus heb ik overal mijn naam in gezet.

Ik zet alleen op mijn site wat ik zelf maak en waar ik trots op ben. Ik zie genoeg mooie fotos op bijv jullie sites maar ik zie de fun er niet van dat je dat copieert.

Dus ook maar je naam er in maken in het vervolg, slimmerikken zijn er altijd die “alles” kunnen copieren.

Maar heeeeeeeeeeeel klein pluspuntje.. je doet het wel erg goed dat je foto materiaal wordt gejat. En zij kan lekker niet die nagels maken, ha ha ha losers van nagel enzo!

Ps. heb je gezien wat in hele kleine lettertje onderaan hun pagina staat?!?!

• Sabine

Alles kan gejat worden hoe goed je het beveiligd. Niet iedereen weet hoe, maar de printscreen hierboven van Nancy is al een voorbeeld.

een naam er door word minder aantrekkelijk, maar ik persoonlijk vind dat het mooie van de foto weghalen.

Het beste wat je kunt doen is een hele formele email sturen. laat geen gevoel blijken, dan kunnen ze ineens heel kinderachtig doen.

Stuur iets van :

Geachte….(naam)

Wij hebben vernomen dat u materiaal/ foto`s van onze site gebruikt. Op onze site staat echter copyright en het is niet toegestaan om ons materiaal te gebruiken.

Wij geven u dan ook 24 uur om dit te verwijderen, gebeurd dat niet, dan zullen wij dit in rekening brengen. Dit kan oplopen tot 250,- euro per foto.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet,

(je naam)

Dit werkt ALTIJD

Probeer maar eens,

Succes!

• tjakaa

ja printscreen dat kan iedereen maar dat noem ik niet jatten . Bij printscreen moet je diverse acties ondernemen om het plaatje precies zo te krijgen zoals het was. Echt jatten word tegenwoordig veel moeilijker.

• Sabine

Maar ook ik krijg het 100% zeker van je site.

Het word moeilijker maar het lukt echt. Geef je site maar. :) Je hebt mij ook uitgedaagd. :)

En bij een printscreen en de foto uitknippen en op je site plaatsen is toch ook nog steeds jatwerk. Dus de foto op illegale wijze verkrijgen is jatwerk hoe je dat ook doet , of er 1 of meerdere handelingen voor nodig zijn.

Het is en blijft jatwerk.

• M. Snel

Beste Susanne,

Ik beheer de website van NagelsenZo, inderdaad hebben we enkele foto's gekopieerd voor de site. Binnenkort worden alle foto's vervangen, voor orginele.

Ook wij kunnen het niet tegenhouden, dat hier en daar gekopieerd wordt.

Bij deze onze excuus.

M.v.g

Webmaster www.nagelsenzo.nl