Ik heb nooit iets gejat hoor
Ik ben van de soort die het juist leuk vind om zelf alles te doen en te maken en schrijven.
Daardoor maak je jezelf uniek.
Overschrijven is ook niet origineel, en ik zet liever mijn eigen ervaringen op de site dan dat ik het van een ander afkijk.
Maar merk zelf wel vaak dat mensen van mij de info en tips overnemen. Dingen die geheel niet relevant zijn, vind ik op andere sites terug. Ik vind dat erg jammer.
Kan me ook niet voorstellen dat iemand dat niet vervelend zou vinden. Maar goed het zij zo, ik heb nu mijn teksten als JPEG of GIF op mijn site, dan moeten ze het echt over gaan typen. Kopieren is dan niet echt handig, dan heb je echt het hele gifje te pakken, dus een heel blad met vaste tekst.
En dat is meer werk om aan te passen dan zelf te schrijven.
Mijn foto`s heb ik niet beveiligd meer. Aangezien ze dan ook niet bij afbeeldingen bij Google komen te staan. Dus dan is er een stukje reclame weg.
Maar kom ik een foto tegen of tekst, dan val ik terug op de copyright, en kunnen ze een rekening verwachten.
at betreft Brenda, ik ben uitgegaan op de info van Esther die zij mij dooorgaf. Ik zag het in de eerste instantie ook niet.
Ik maak me er niet echt druk om, maar vind het wel stijlloos als mensen iets gebruiken van een ander zonder toestemming.
Dan kun je gewoon verwachten dat er reactie komt.
Actie is reactie
Kan me dan ook de frustratie van de eigenaars van deze sites (suzanne en Esther in dit geval ) goed voorstellen.
Ik weet hoeveel werk er in zit om je teksten te schrijven en alle jaren ervaring op papier uit te werken.
Daarom heb ik er volkomen begrip voor dat men daar niet blij mee is.
Zo nou ik laat het hierbij, ik ga mijn tassie klaarmaken want ik ga morgen gezellig met een hele leuke meid van dit prikbord te carnavallen. Ben spontaan uitgenodigd en die heb ik met beide handen aangenomen, dus ik heb nog een hele leuke vriendschap over gehouden via dit prikbord.
vond ik wel even leuk om te vermelden Zo kan het zomaar lopen
Fijn weekend allemaal!