vind jij 2 sites rond surfen??? ik niet namelijk maargoed dat ter zijde…
Zoals je kan lezen zijn jullie de eerste die mijn site zien zodra deze ONLINE is dus er is er wel een en deze heeft heel lang online gestaan alleen nu is ie offline voor onderhoud maar dat heb ik nu ook al 5 keer gezegd.
Ik ben niet altijd negatief maar jullie blijven maar door zeuren over bepaalde topics, en als je verder leest zie je 90 % positief maar er word hier door bepaalde mensen alleen maar gereageerd op negatiefe topics en die worden dan naar boven gehaald als iemand het niet met een ander eens is beetje zwak vind ik dat maargoed.
Dit forum en andere forums zijn voor vraag en antwoord negatief en positief maar volgens mij mag er hier helemaal niets negatiefs gepost worden.
Ik heb mijn mening en als je het er niet mee eens bent goed maar blijf niet door zeuren erover.
En in het vervolg lees eerst goed voordat je meteen iemand gaat af lopen zeiken (niet dat ik er wakker van lig maargoed)
Er word nou eenmaal gejat en dan kan je wel door blijven zeuren maar veel schiet je er niet mee op…