Help wat moet ik doen??? er heeft iemand van me gejat!!!

• tjakaa

vind jij 2 sites rond surfen??? ik niet namelijk maargoed dat ter zijde…

Zoals je kan lezen zijn jullie de eerste die mijn site zien zodra deze ONLINE is dus er is er wel een en deze heeft heel lang online gestaan alleen nu is ie offline voor onderhoud maar dat heb ik nu ook al 5 keer gezegd.

Ik ben niet altijd negatief maar jullie blijven maar door zeuren over bepaalde topics, en als je verder leest zie je 90 % positief maar er word hier door bepaalde mensen alleen maar gereageerd op negatiefe topics en die worden dan naar boven gehaald als iemand het niet met een ander eens is beetje zwak vind ik dat maargoed.

Dit forum en andere forums zijn voor vraag en antwoord negatief en positief maar volgens mij mag er hier helemaal niets negatiefs gepost worden.

Ik heb mijn mening en als je het er niet mee eens bent goed maar blijf niet door zeuren erover.

En in het vervolg lees eerst goed voordat je meteen iemand gaat af lopen zeiken (niet dat ik er wakker van lig maargoed)

Er word nou eenmaal gejat en dan kan je wel door blijven zeuren maar veel schiet je er niet mee op…

• Bijoux

Hoi,

Ik begrijp dat je vind dat ik negatief ben maar dat vind ik heel subtiel de rollen omdraaien. Nogmaals, wat je zelf ook zegt, hier mag negatief en positief gepost worden. En dat jij de topics te lang vind worden dat is ook helemaal jouw probleem. iemand zit hier met jatwerk en al word daar oeverloos over door gezeurd(zoals jij het nemt) dan nog is dat zaak van die persoon en degene die daar op reageren. Zie het als een uitlaatklep. Jij kunt niet bepalen wat voor iemand erg mag zijn of niet.

Als het jouw niet bevalt dan kijk je daar gewoon niet meer maar schijnbaar trekt de topic jouw toch…want je blijft er posten.

Groetjes

• Esther kvk

Ik wil dan toch nog even als laatste hierop reageren omdat ik dus helaas de dupe voor de 2e maal ben geworden van pikwerk.

Ik steek heel veel tijd en energie in mijn zaak en alles wat daarbij hoort.

Dus ook de website. hij is continue up to date en praat hierop ook ronduit over mijn uitgelopen hobby's die nu werk zijn geworden. Ervaringen zijn het ja die mijn tekst vormen.

Dit is geen tekst klakkeloos overgenomen uit een boekje.

Het bijhouden kost een hoop tijd, kostbare tijd en vind het dan ook heel erg als iemand zich met een jantje van leiden eraf maakt door maar vanalles van anderen op hun site te zetten en dit dan nog stoer voeren onder hun eigen naam.

Pikken… nee ik doe hier niet aan, blijf liever origineel, en dat is geen scheinheiligheid, maar de waarheid. Ik vind het belangrijk om mijn eiegn werk op mijn site te zetten zodat mijn klanten en aankomende klanten kunnen zien waar ik me mee bezig hou.

Zo dit was van mijn kant even wat uitleg, zodat diegenen die het niet helemaal begrepen zich nu misschien kunnen inbeelden hoe je je voelt als je onrecht is aangedaan. Fijne avond nog!

Esther