magnetic

• mirjam kvk

Sinds een jaartje gebruik ik de u-v acryl van magnetic er bij .

Nu heb ik laatst een piercing gemaakt en de acryl knapte.

Gisteravond weer een poging, en het knapte alweer….

Ik werk normaal met creative en e-z flow en daar heb ik er geen last mee dat het knapt.

weet iemand hoe dit kan??

en of het misschien anders moet?

Ik heb als laatste het gaatje geboort, zoals ik altijd doe….

Heb er al aan gedacht om het eerst te doen en tijdens het uitharden het piercinkje te laten zitten en er bij het vijlen er ff uit te halen, maar er moet toch een andere manier zijn ??

Groetjes Mirjam

• mirjam kvk

niemand???

• miep

oi mirjam

ik heb geen ervaring met acryl en een piercing, wel met gel maar boor jij wel vanaf de achterkant van de nagel ?

dus van de onderkant vrije top naar de bovenkant toe ?en dan ff van de boven kant trug naar onderkant. en met een blokvijltje eronder als steuntje ?

tis lastig uit leggen zo

maar mss heb je dr iets aan

gr miep

• mirjam kvk

hoi miep,

Ja ik boor via de onderkant, maar het barst elke keer.

Ik heb het even op een losse tip geprobeert met daar de acryl ook op, en ook dat barst gewoon.

Het is ook knetterhard dat spul….

• miep

zou het verder niet weten maar ga het zeker ff uitproberen

gr miep

• mirjam kvk

Heej die Miep,

ben benieuwd.ik hoor het graag van je.

Ik had toch wel meer reacties verwacht, het gaat hier zo vaak over mey liang….jammer, of hebben de andere dames geen piercing ervaringen??? dat kan natuurlijk ook nog….

Mirjam

• Nancy

geen ervaring met magnetic, wel met piercen :-)

Mischien dat je eens gewone acryl kan proberen op een tip, met piercen of gel van magnetic, kijk danwat het product doet.

Mischien was je nagel te dik, of te dun, ik doe nu maar even een gooi hoor :-).

• mirjam kvk

hoi, Nancy,

Met gewone acryl heb ik er geen last van ( creative en e-z flow), alleen met de u-v acryl van mey liang.

Ik kan het wel met andere producten proberen, maar het gaat mij eigenlijk om dit dingetje, om dit product, ik heb een mevr. die absoluut niet tegen de geur van de gewone acryl kan ,en hier heeft ze geen last van..

Ik doe trouwens geen gel bij klanten…heb er geen opleiding voor gehad, doe het alleen bij mij zelf, heb w.o. heel week nagelbed ,vandaar.

Even goed bedankt voor je reactie hoor, !!!!

Mirjam

• miep

oi mirjam,

ik heb een piercing gehad in de gel, en dat ging prima ja ook die van magnetic,

kheb nu acryl nagels dus zal vanaaf of morgen es proberen, en dat laat ik het jullie weten.

gr miep

• miep

oi ik heb het net geprobeerd en … mijn acryl knapt dus niet hoor

ik zou niet weten wrom het bij jou dan wel knapt

mss omdat bij mij de acryl dr al 2 weken opzit ? en ik nu pas gaatje boor….

iets anders schiet er mij niet te binnen, ik leg me nagel op een vijlblokje voor tegen druk (steun) en dan met me scherpe boor ff draaien en voila niks aan de hand, mss jou boortje stomp ?

nou succes iig

gr miep