niet netjes!!!!!!

• mirjam kvk

Er heeft laatst een op roepje gestaan op het prikbord over creative met 35 % korting….maar tot op heden nog steeds niets vernomen….

hebben jullie ( die gereageerd hebben toen) al wat gehoort??

Ben benieuwd..

Mirjam

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

nee ik heb er niks meer van gehoord

• Nagelstudio KVK

Ik ook niet. Vermoed dat ze niet kan leveren met 35 % korting. Bij de groothandel krijg je standaard namelijk al 20 % korting…….

• Ien

Ik heb ook niets meer gehoord. Heb er al twee keer om gevraagd.

Het is inderdaad niet erg netjes !!!!

• mirjam kvk

nou dan blijf ik gewoon maar bij mijn eigen groothandel, ik bedoel maar, als ze zich nu al niet aan haar woord kan houden met een eenvoudig mailtje, dan zal de levering van materiaal misschien ook wel zo zijn.

Ze maakt hier geen goede indruk mee, of het is gewoon een geintje van iemand geweest…..

• Feminine Nails kvk

Ik heb ook nix meer gezien…. Bij welke groothandel kopen jullie Creative? Ik ben namelijk enige tijd aan het twijfelen om een overstap te maken naar een ander merk. Ik ben wel tevreden over het product alleen het is zo kostbaar. Misschien weten jullie een tip voor me, waar ik Creative met goede kortingen kan inkopen? groeten van Marianne

• Nagelstudio KVK

Ik krijg bij twee groothandels standaard 20 % korting op produkten van Creative. De groothandels zijn in Almere.

• mirjam kvk

mijn groothandel zit in Roden….

Da's bovenin groningen.

maar er is er vast 1bij je in de buurt.