randjes wegvijlen

• Netty

Ik krijg bij een nabehandeling nog steeds niet goed de “uitgroei”-randjes weggevijld, vaak zie je de randjes nog licht onder de nieuwe laag acryl. Heeft iemand tips om die randjes beter weg te krijgen?

• mirjam kvk

Voor je begint met vijlen proberen om vóór de lucht te vijlen, dwz eigenlijk vijl je op het gedeelte waar geen lucht zit,en dan wip je het losse stukje er zo af.

de rest ook ff aan passen qua dikte en je kan er zo een laagje over heen maken.

Groetjes Mirjam

• Budget_Beauty kvk

lines out van ab nails werkt perfect ,nadat je hebt gedaan wat mirjam net zei.

succes

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik gebruik dan line out een goedje voor die randjes ontzichtbaar te maken.

• mirjam kvk

dat heb ik er ook nog bij, maar als er toch nog te veel lucht zit kan je het toch zien, maar als het randje erg klein is dan is dat ook een prima uitkomst dat line out.

• Netty

Maar soms lijkt het net of de randjes gelig worden en je ziet het door het nieuwe laagje acryl heen. Erg lelijk vind ik zelf. En wat doen jullie als er stukje afbreken en je een stukje van je eigen nagel ziet, de kleur van je eigen nagel verschilt natuurlijk met het acryl.

• Netty

De randjes heb ik nu inderdaad minder, maar wel valt me op de oude laag acryl erg gelig wordt. Je ziet het duidelijk onder de nieuwe laag acryl. Moet ik dan alles wegvijlen en opnieuw beginnen?? Een van mijn klanten klaagt er nu over.

• Citroen

Hi Netty,

Sinds kort vijl ik met de electrische vijl (cursus voor gedaan) en een weeeeeeeeeeeereld van verschil. Ik vond het vijlen met de hand en dan met name de luchtrandjes een drama !

Ik denk dat er inderdaad niet veel anders op zit dan het meeste product weg te vijlen en dan opnieuw opbouwen !

Suc66

Groetjes,

Citroen