Hoi allemaal,
een paar weken geleden heb ik bij mijn buurvrouw acryl nagels ( french manicure ) laten zetten, ik had hier al eerder een berichtje geplaatst over dat ik in een slagerij werk en of dat geen probleem zou zijn. Ik was er heel blij mee en ook op mijn werk ging het eigenlijk heel goed ermee. Ik heb er gewoon mee kunnen werken en wanneer er vuiligheid onderzat haalde ik dat weg. Ook heb ik met bepaalde dingen plastic handschoenen gebruikt.
Na 3 weken heb ik ze laten opvullen, maar de dag erna zag ik gele vlekken op de nagels van beide ringvingers. De dagen erna kwamen ze ook op andere vingers. Niet echt heeel duidelijk maar ik zag het zelf en stoorde me hier ontzettend aan. Ik heb ze toen korter gevijld zodat het minder zou opvallen. Ook heb ik met zo'n wit blokje die ik van haar heb gekregen erover gevijld om te kijken of het misschien weg zou gaan maar nee. Ik heb het toen aan haar laten zien maar zij zag het niet goed.
Nu zijn ze er inmiddels helemaal af en ik twijfel of ik ze weer zal nemen. Ik weet nie waarom ze geel geworden zijn ik rook niet, maar ben wel onder de zonnenbank geweest. Ik heb toen wel ( niet lachen ! ) van die kousevoetjes over me handen gedaan zodat me nagels bedekt waren. Maar ik ben niet onder de zonnebank geweest tussen die 2 dagen dat ik ze had laten opvullen.
Ik ben 17 jaar en heb niet zo ongelofelijk veel geld, dus om het in een studio te laten doen vind ik wel heel duur, en bij haar scheelt het de helft. Nu zijn er meer die bij mijn buurvrouw gaan en die hebben dat niet. Mijn tante heeft voor mij een flesje yellow stop gehaald (ofzo iets) tegen het geel worden want dat zat er niet op bij mij.
Nou ben ik van plan om nog 1 keer een nieuwe set te halen en kijken of het dan goed gaat.
dus mijn vraag was of jullie misschien tips hebben voor als ik weer ga, waar ik op moet letten enzo over hoe zij werkt enz.
alvast bedankt !
( pffff wat een verhaal zeg haha )
Groetjes !