vraagje

• maaike

hoi hoi allemaal.

Ik hoor van alles over preppen.

Wat is dat.

Ik heb nooit last van klanten met loslatende randjes.

Je scheint ook een pre- primer te moeten gebruiken bij acryl.

Ik doe dat nooit en het blijft altijd goed zitten.

Wat doet een pre-primer en wanneer moet je deze op brengen.

Groetjes,

Maaike

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

op google zoeken op nagels preppen dan weet je het zo.

• Ellen

Preppen moet je toch op de opleiding gehad hebben??

Gr. Ellen

• yvon KvK

Ik heb het wel geleerd als preppen, maar ik geloof dat er ook opleidingen zijn die dit een aandere naam geven.

gr. Yvon

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ja het is het voorbehandelen dus de droge manucure.

• Jolie

Preppen is hetzelfde als pre-prime en prime en ook als voorbehandelen. Het is idd alleen de opleiding die het een andere naam geeft.

Lidian

• Nancy

Preppen is toch een ander woord of een verkorting voor prepareren?

• dd

Deze dame heeft geen opleiding is dus geen nagelstyliste vandaar dat ze niet de basis kent.Groetjes d

• Nancy

Ik heb wel een opleiding!!!

En wat dan nog trouwens als ik geen opleiding zou hebben? Je moet toch ergens beginnen, of gooi jij altijd eerst je geld weg voordat je weet of je iets leuk vind?

• Nancy

(hopende dat maaike met de tijd toch eieren voor haar geld kiest en een gedegen opleiding volgd, maar dat kan ook niet anders, zeker niet als je klanten wilt en gaat ontvangen dan ga je langzamerhand zelf wel beseffen dat het niet zonder opleiding gaat)

Voor thuis hobbyisten, tsja, lekker blijven doen, op je zelf en je buurvrouw e.d. zolang je er blij mee bent :-) en niemand er schade mee aanricht en je vol zelfvertrouwen lekker door kan gaan.

Doe wat je niet laten kan :D:D, doe ik ook nml hahahaha :-)

Fijn weekend iedereen en weltrusten voor diegene die dit nog deze avond leest.