Ik heb geen opleiding gevolgd omdat ik er het geld niet voor had.
Ik heb het mezelf aangeleerd met een beetje hulp van wat informatie.
ik bedoelde trouwens bonder daarvan weet ik niet waar het voor dient.
de pre-primer dus wel.
Hallo een goede opleiding is de basis van dit vak.ik ben nu zelf bijna 2 jaar styliste en leer elke dag nieuwe dingen.Moet er niet aan denken om zonder opleiding aan te kl…… .Als je niet eens weet wat de basis is zoals een product dan weet je eigelijk niks .Ik mag hopen dat je deze (zelf aangeleerde ) niet op andere mensen uit oefen.Want een goede opleiding is heel er belangerijk. gR D
Ik vind het erg jammer dat je zo vel reageert.
Je hebt nog nooit gezien hoe ik de nagels zet en ik kan je nu wel vertellen dat het geen geklooi is zoals jij dat noemt.
Ik krijg alleen maar goede reactie's op mijn kunsten dus je moet niet zo voorbarig doen.
Je kan eerder zeggen dat ik slim bezig ben.
Ik heb een hele hoop geld bespaar en ik behaal het zelfde resultaat.
Zoals je zelf al hoort word bij veel opleidingen niet eens uit gelecht wat een bonder is.
Ik heb ook geen opleiding gedaan, maar ik heb het me eerst bij me zelf geleerd en als je het bij jezelf goed kan kun je het ook bij andere. Heb wel boeken en vanalles gelezen om er toch iets vanaf te weten. Maar ik ben ook van mening het ligt je of niet, je moet er ook de fieling voor hebben en zeker plesier. Ik doe nu al 14 jaar nagels en nog steeds met heel veel genoegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?