Full Wonder

• Rieneke

Dag Dames,

Misschien even helemaal off topic (of juist niet)

Sinds september vorig jaar, ben ik gecertficeerd nagelstylise. Ben tot op heden bezig, mijn klantenkring op te bouwen, en ik moet zeggen, het gaat lekker.

Nou ben ik een beetje aan het neuzen geweest op het internet, en ik stuit op de Full Wonder Cheque (voorheen de Good Looking Cheque)

Een tijdje terug, is hier al eens iets op het prikbord gezegd, over zo'n soort cheque, maar ik ben toch benieuwd naar jullie reacties. Zijn jullie hiervoor benaderd?

Is het rendabel? Levert het veel klanten op en worden de nieuwe klanten ook vaste klanten?

Ben benieuwd naar jullie reacties!!

Groet Rieneke

• Rieneke

Is er iemand die hier iets over weet??

• mirjam kvk

hoi Rieneke,

Heb de topic van laatst nog ff door gelezen net, en zelf er geen ervaring mee, maar als ik het zo lees word je er zelf in eerste instantie niet echt beter van.

Het kost behoorlijk wat, en je geeft best veel weg…..

Ik denk als je dan toch wat wilt dat je beter een leuke (grote) advertentie kan zetten in de huis aan huis krant met een leuke (scherpe) aanbieding er in…..

Je hebt dan direct resultaat, en jij bepaald de korting, en je verdienste….

Groetjes Mirjam

• Rieneke

Hay,

Dat dacht ik dus ook al, maar omdat er best veel bedrijven zijn aangesloten bij de Full Wonder Cheque, was ik benieuwd naar de reacties van de nagelstylistes onder ons.

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Groet Rieneke

• Rieneke

Ik heb de oude topic over Fullwonder even teruggehaald.

Ik wist dat er al eerder iets over op het prikbord stond, maar kon me niet herinneren dat het om precies hetzelfde ging.

Nou weet ik in ieder geval hoe het meerendeel erover denkt.

Bedankt alsnog dames.