net opleiding gedaan

• Nan

heej

Ik heb net de opleiding gedaan voor gelcursus en ik wil dus nu wat klantjes doen he ( helemaal geen studio nog ben net 18 en ik volg nog een hele andere studie) maar.. K kan het natuurlijk nog niet 100% dus k wil er wel wat voor vragen voor mn materiaal enzo.. tis eigelijk nog om te oefenen maar anders wordt het mij wel een beetje duur natuurlijk..

Vinden jullie dit redelijk, goedkoop of te duur?

Nieuwe set (naturel) ? 22.50

French manicure ? 25.00

Bijvullen

2 weken ? 12.50

3 weken ? 15.00

4 weken ? 15.00

en dan kleinigheidje voor nagels lakken en wat versieringkjes maken

3 a 4 hooguit 5 euro ofzo..

• Nailgirl

Ik vind het een goede keus, je verdient er wel op doe ik nu ook, alleen ga ik wel 1 keer in de zoveel tijd een beetje omhoog want je moet nog veel leren na jecursus vind ik..

Groetjes

• nan

Mja maar de prijs is iig wel goed denk je?

• Nailgirl

Zo is het bij mij wel super gegaan heb een erg grote vaste klantenkring..

• danielle

ik persoonlijk vind de prijs te laag, nu kan je nooit de volle prijs meer gaan vragen, dan ben je je klantjes kwijt. ik doe het nu voor 40 en dat gaat ook en dan vinden zij het niet erg dat je straks 10 euro omhoog gaat

• mirjam kvk

Heb je alleen gel of ook acryl??

Als je beide hebt dan zou ik voor de gewone prijzen gaan.

Toen ik nog in opleiding was vroeg ik ook de halve prijs en dat vertelde ik er wel duidelijk bij.

Maar toen ik mijn opleiding afgerond had en boven een heuse studio er voor in gericht heb heb ik de gewone prijs ook direct gehanteerd.

Als je straks officieel bezig bent dan moet je rekening houden met alle onkosten: k.v.k., belasting, telefoon, lidmaatschappen enz.enz.

Als je dat allemaal doorberekend, dan kom je op een reeele prijs, die goed onderbouwd is.

grotetjes Mirjam

• lin

waar wil je klantenkring opbouwen? ik heb wel interesse

gr