Nare smaak....

• Nin@

Ik krijg een beetje een nare smaak in mijn mond van het bericht van 20% korting op nagelspullen. Niet persoonlijk bedoeld hoor Morna, echt niet, maar ik kan me er goed pissig om maken dat dit voor 20% minder verkocht kan worden. Ik neem aan dat er nog steeds winst gemaakt wordt, en aangezien dit ook ergens gekocht moet worden maken er een paar mensen dus vette winst en betalen wij dus geen eerlijke prijs.

Wat ik eigenlijk bedoel (hè hè, wat een lang verhaal….) is dat de prijzen van onze producten veel en veel te hoog liggen. Ik ken een styliste die distributeur is van een bepaald merk. Zij koopt met 40% korting. Je maakt mij niet wijs dat de groothandel waar zij inkoopt hier weinig winst over maakt. M.a.w. ik betaal gewoon zo'n 50% teveel voor iets. Waar hebben we het nog over????

Of zit ik me nu druk te maken om niets????

groet, Nin@

• Nancy

Als je het verschil ziet tussen de prijzen te amerika, australie, england e.d. dan betalen wij heeeeel veeeeel te veeel :-)

Dat is balen ja, en zonde, maar wat doe je er echt aan? Zeuren en toch maar weer kopen, want je hebt het toch nodig (ik wel in iedergeval)!!

En blijven shoppen, tussen groothandels, waar de 1 goedkoop in is daar is de ander weer duur in of andersom!!

• Nin@

Ja, je hebt helemaal gelijk, ben nou eenmaal graag een zeurpietje af en toe, hihi. Ik hop ook van de ene groothandel naar de groothandel, maar daar zit dan weer het probleem van de verzendkosten. Dan hou ik het toch liever bij een grote bestelling bij 1 groothandel, snappie?

Maar jammer blijft het!

groetjes, nina

• deco nagelstudio

Ik ben ook distibuteur van inm en krijg dus ook korting maar omdat het allemaal best prijzig is geef ik 20% korting en ik ben bezig met een webwinkel zodat ik zeer goedkoop kan gaan leveren en dan met name nail art steentjes e.d.

Ik probeer er dus geen slaatje uit te slaan maar anderen mee te laten profiteren.

Groetjes Morna

• Nin@

Morna, ik had gewoon mijn mond moeten houden. Ik wilde helemaal niet iemand ergens van beschuldigen. Er schoot wat verkeerd bij mij en ik had het bij mezelf moeten laten en niet op het prikbord moeten zetten.

Foutje van mij (met vandaag een wat kort lontje….), sorry!

Nin@

• deco nagelstudio

Ik vatte het ook niet verkeerd op

Je mag gewoon zeggen wat je vindt ,we zijn allemaal volwassen

Groetjes Morna

• sally

hoi,

Ik vind dat de prijzen per nagelstudio zowiezo heel erg verschillend.

Bij ons in de buurt heb je een aantal verschillende nagelstudio's en die vragen zich allemaal andere prijzen.. Er is zelfs zoveel verschil dat een nagelstudio zich 10euro minder vraagt( en het is hele goede kwaliteit).dat vind ik echt een heeeeel groot verschil.

groetjes

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik maak me nooit zo druk om hoeveel winst een ander heeft. maakt toch ook helemaal niet uit als jij het bedrag betaald dat jij het product waard vind dan zou ik me niet druk maken.

tuurlijk kan het altijd goedkoper. maar soms is het ook een kwestie van gunnen.

Silvia