Sjablonen

• yvon KvK

Hallo meiden

Ik heb een vraagje voor diegene die met sjablonen (papier) werken. Ik werk op het ogenblik met creative, ibd en oNs. Welke merken gebruiken jullie en wat vinden jullie prettig werken en welke juist niet?

Alvast bedankt!

groetjes Yvon

• Esther kvk

Hoi Yvon,

Ik werk met ONS en vind dit een erg prettig merk.

Ik gebruik voor de french de gewone witte acryl en voor het nagelbed de competition clear. (ik houd niet van rose vandaar)

Mij is geleerd dat als de competition dan is gehard je de nagel wat kan pinchen voor de vorm.

De wit is dan wel uitgehard maar niet helemaal.

Met gel gebruik ik geen sjablonen, want dat vind ik niks.

verder werk ik niet heel veel met sjablonen nu, heb het wel een tijd gedaan maar als iemand dan eerst witte french had en daarna bijv. blauwe glitter french wilde, dan zit je altijd dat de onderlaag wit is.

en een nieuwe set elke keer zitten ze ook niet op te wachten.

Esther

• yvon KvK

Hoi Esther

Ik gebruik mijn sjablonen hoofdzakelijk bij kleine ongelukjes (stukje eraf enz.) maar bij sommige klanten maak ik toch hele sets met sjablonen omdat deze “krulnagels” hebben. De sjablonen van ONS vind ik wel prettig werken, maar kan daar niet zo makkelijk aankomen. (vorig jaar stonden ze niet op de beurs) ik wil gewoon een goedkoper alternatief dan creative, plus dat ik creative erg vind plakken.

Ik hoop dat er nog meer ervaringen komen van de meiden.

groetjes Yvon

• Bijoux

Hoi,

Ik doe sinds kort bijna alles met sjablonen(nabehandeling niet). Vind het ook erg mooi met gekleurde of glitteracryl, dan is de onderkant van de nagel ook zo mooi. Vind wel dat de acryl een beetje blijft lopen op een sjabloon. Duurt wat langer voor het uitgehard is zeg maar. Dacht dat ik die rotdingen nooit onder de knie zou krijgen maar…….gaat geweldig nu. o ja, ik werk met ez flow en ibd.

groetjes Carole

• lidy

ik werk alleen maar met sjablonen en inderdaad die van ibd zijn erg prijzig maar zeer prettig je kunt ze aan 2 kanten gebruiken

mocht ik voor een klant de ronde kant nodig hebben dan neem ik de gouden sjablonen die zijn net zo prettig maar de helft voordeliger

• NailsByMarlies

Ik gebruik altijd de gouden sjablonen, dan wel de iets dikkere kwaliteit en met scheurrandje aan de bovenzijde, zodat je hem beter kan plakken.

Ik ben er zeer tevreden over en de prijs is oke, ik werk met ez-flow en het huismerk van ASF nails.

Wil nog wel de ez-flow sjablonen aanschaffen maar red me nu nog prima met de gouden als klanten een erg brede nagel hebben plak ik er 2 aan elkaar en knip hem dan van binnen mooi rond op maat (lastig uitleggen).

Stuk goedkoper en goed resultaat.

Groetjes Marlies

• anja

Ik vind de sjablonen van pinnacle het fijnste werken. ( is het enige van dat merk waar ik tevreden over ben hoor !)

Erg goedkoop, plakken goed en ik verstevig ze door het rondje wat je eruit drukt op het stukje te plakken dat tegen de nagel aan gaat.

• Sandra

Hahaha Anja, ik denk het en jij schrijft het.

Ik zind ze ook super, maar als ze op zijn ga ik toch IBD eens proberen.

Gr Sandra

• Danielle

ONS wordt niet meer door dezelfde groothandel verkocht. Als het goed is staat dit merk komende beurs er wel maar niet meer bij BT maar bij T & C. Hier kun je volgens mij ook via internet bestellen maar weet niet zeker….look for yourself…www.hairandnails.nl.

Ps. ik werk dus met ONS en vindt het super.

Groetjes

• Susanne allround

Ik gebruik de sjablonen van Magnetic. Ik moet wel erbij zeggen dat ik nog nooit een ander merk sjablonen gebruikt heb. Ik vind ze heel fijn werken, maar het zou best kunnen dat een ander merk beter is.

Susanne

Studio-Allure