Belgisch Nail Art Kampioenschap 2006

• Susanne allround

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie allemaal. Ik ben ingeschreven voor het nail art kampioenschap in Belgie op zondag 19 maart. Ben heel erg zenuwachtig want ik heb nog nooit aan een wedstrijd meegedaan en weet ook niet of ik hier wel goed genoeg voor ben. Toch wil ik het eens meegemaakt hebben want winnen ga ik zeker niet.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand van jullie hier al eens aan mee gedaan heeft en kan vertellen hoe het een beetje in zijn werk gaat. En of iemand misschien nog leuke tips voor me heeft. Het Thema is Bling Bling.

alvast heel erg bedankt,

Susanne

Studio-Allure

• Esther kvk

Hoi,

Ik heb eens eerder meegedaan aan een wedstrijd en waar ze erg op letten zijn de kleurstellingen dus hoe je wat met elkaar hebt gebruikt en hoe moeilijk de print is.

hoe moeilijker des te meer punten heb ik begrepen.

ja verder bling bling….. hopen met glitter natuurlijk!!!!!! mooie kleuren…. er is zoveel gaaf mee te maken!

heel veel succes enne, dat het de eerste keer is dat je moee doet zegt niks he, het zal maar net heel erg in de smaak valenn!;-)

heel veel succes gewenst, ik zal aan je denken, de week erna zit ik te zweten in utrecht hahahaha

Esther

• Susanne allround

Hey Esther,

Bedankt voor de tips. als je nog wat invalt hoor ik het graag. hoor je ook echt hoeveelste je bent geworden of is het gewoon 1, 2 en 3 en de rest 4e? en hoe gaat het een beetje in zijn werk allemaal? Jij ook mega veel succes gewenst!!!!

Susanne

Studio-Allure

• nina

Hey Susanne,

Hier ook een belgje. Ik zou veel glitter en strass-steentjes gebruiken. Ben je nog niet zenuwachtig?

In ieder geval heeeeel veeeeeel succes!!

• Susanne allround

Ik ben geen Belgje, woon in zuid limburg….bijna belgje dus….hihi ja, glitter en strass was ik ook al van plan maar welke kleuren zou ik gaan gebruiken. ik vind alleen goud en zilver zo afgezaagd. En jazeker ik ben heel zenuwachtig want ben bang dat ik echt niet goed genoeg ben. Heb wel veel nail art gemaakt maar niet goed genoeg voor een wedstrijd denk ik…..maar ja, meedoen lijkt me gewoon een keer leuk.

Susanne

www.studio-allure.nl

• mirjam kvk

als ik zo je website bekijk dan moet het je wel lukken, ziet er erg leuk uit allemaal!!!

Heel veel succes in belgie!!!1

groetjes Mirjam

• Esther kvk

ik denk dat je ook wel crea genoeg bent susanne…. is zo afgezaagd he als wij het hier gaan verzinnen voor je hahaha.

heel veel succes in ieder geval.

ps: tipje…. denk hieraan bij het ontwerpen…. wat zou jij aantrekken als je naar een bling bling party ging en hoe zou jij je eigen nagels wel willen hebben….

gooi dat op papier… dus ik bedoel dan je favo kleur enz.

Esther

• Susanne allround

Ja, goed idee inderdaad. Ik ga morgen eens lekker aan de slag. bedankt allemaal.

• Nancy

Maak een collage van dat waar je insperatie van krijgt, dan krijg je snel een idee ervan hoe het totaalplaatje eruit kan gaan zien of hoe je het wilt hebben e.d.

Veeeel succes die dag, moet lukken, heb je site bekeken, ziet er prachtig uit.

• Susanne allround

lief dat jullie in mij geloven…..bedankt ik ga mijn best doen en ik zal jullie zeker op de hoogte houden als jullie dat leuk vinden.

Susanne

Studio-Allure