bolling

• Anja

Als je collorgel aanbrengt over de hele nagel maken jullie de bolling dan met de collorgel of met clear?

• NailsByMarlies

Ik maak eerst de hele nagel en trek er als laatste 2 dunne laagjes color gel overheen.

Hoef je bij het nabehandelen niet zo veel weg te vijlen.

Groetjes marlies

• Artistik

Zo doe ik het ook! Eerst de nagel met bolling en al maken en dan de colorgel erover

• Leenepeen

Ja, zo doe ik het ook. Ik gebruik het als een nagellak, het voordeel is, het bladderd niet en het wordt niet dof, en ben je het beu, hup… de vijl erover en weer wat anders.

• yvon KvK

Met welke merken werken jullie? Ik heb ooit van nail creation een paar kleurtjes gekregen maar vind ze niet goed dekken en verkleuren snel. Ook de ibd vind ik niet zo prettig. Hebben jullie nog tips????

groetjes Yvon

• NailsByMarlies

Ik gebruik nog de kleuren gels uit mijn cursus pakket en ben er tevreden over (asf Nails) ze dekken netjes en blijven goed zitten (ook over bv acryl als permanente laklaag) de prijzen vind ook wel oke, het is een grote pot 30gr. met andere merken gel heb ik nog niet gewerkt heb er niet veel klantjes voor. Dus benieuwd naar de ervaringen van anderen.

• Ellen

Ik werk met Aurora colorgel. Ik vind het juist fijn dat deze 5 gram zijn, want zo kun je meerdere kleuren in je assortiment hebben en nog eens wat wisselen.

Bolling zet ik ook met een clear, want jammer natuurlijk om dat met je colorgel te doen en onnodig.

Ik heb ook wel eens van een ander merk (toen ik nog geen groothandel had) geprobeerd, maar deze dekten niet goed. Bij een goede colorgel, mag je niets meer doorheen zien, hij moet hetzelfde resultaat hebben als een lak.

Gr. Ellen

• sally

hoi yvon,

Ik gebruik de gel van beauty nail en vind deze persoonlijk zelf erg goed en vind het lekker werken ermee. ik weet niet waar je woont en of hij bij jou in de buurt te krijgen is (ik zelf woon in limburg)

groetjes sally

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik maak eerst de hele Nagel zoals gebruikelijk en daarna als extra de color gel pas.