spreekbeurt over nagels

  • silvia

    ik werd gebeld door een meisje van 10 die heel graag een spreekbeurt wil geven op school over nagels.

    ze komt as zaterdag om te kijken en wat spulletjes lenen om te laten zien op school.

    ik vind het wel een eer dat zo'n jong meisje interesse heeft in mijn vak.

    Groetjes Silvia

  • marielle

    ik heb ook een spreekbeurt mij lijkt u vak ook heel tof!

    Groetjes,

  • myrthe

    ikwil heel graag me spreekbeurt hierover houden(:P):):?

    gr. mij!

  • Suus

    Hoi Sylvia,

    Ik heb een dochter van 9 en die heeft vorig schooljaar haar spreekbeurt over het nagelvak gehouden…

    Heel veel spulletjes meegegeven en heel goed geoefend wat ze allemaal er over kon vertellen..

    De juf vond alleen dat het te hoog gegrepen was voor haar leeftijd :S

    Ze kreeg daardoor geen punt voor haar spreekbeurt met de opmerking, mss dat je het de volgende keer iets simpeler kan houden, zoals over je hondje, dat intereseerd heel de klas en niet alleen de meisjes…!?

    Oww wat was ik “pist”… ze heeft zo haar best er op gedaan en ze kwam bijna huilend terug uit school…

    Mijn tip is dus: Geef het advies aan dat meisje dat ze het simpel houd en niet al te moeilijke dingen proberen uit te leggen… anders heeft ze mss ook zo'n STOM antwoord van juf of meester…

    Ohhhh wat bezielt zo'n juf eigenlijk, kan me er nog boos om maken… zo sneu voor der…

    Hoop dat jou ‘studentje’ (;)) er meer plezier aan overhoud :D

  • Yolanda

    Oh suuz wat erg!!!

    Ik ben zelf ook juf (do en vr) en weet als geen ander dat die meisjes vanaf groep 4 mooie nagels prachtig vinden. De meisjes van groep 7 en 8 heb ik beloofd wat nailart te gaan doen eind van het jaar. Dat “juffen/meesters” zo verschrikkelijk kunnen reageren…maar ja…ze bestaan…helaas!

  • claudia70

    ik ben ook juf vn huis uit, maar als zoiets tegen mijn dochter gezegd zou worden, …argh ik moet er gewoon even niet aan denken. Word al boos als ik het lees!

  • Suus

    Nou meiden.. ik stond op het punt die klas binnen te stormen, heb me in kunnen houden, ze woont namelijk bij papa en wil geen problemen veroorzaken, maar echt bij kookte het ook hoor!

    Ze was zo beteuterd toen ik vroeg hoe het was gegaan… maar ik heb haar wel duidelijk kunnen maken gelukkig dat ik TROTS op haar ben en dat ze het WEL goed heeft gedaan… ze had alles in geuren en kleuren verteld en laten zien…:D

    Ze wil nu al mijn klantjes overnemen zei ze haha, iig een goede opvolgster straks… (hoop dat ze er dan nog zo over denk ;))

  • madelon

    >:D

  • Mila

    Suus Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Sylvia,

    >

    > Ik heb een dochter van 9 en die heeft vorig

    > schooljaar haar spreekbeurt over het nagelvak

    > gehouden…

    > Heel veel spulletjes meegegeven en heel goed

    > geoefend wat ze allemaal er over kon vertellen..

    >

    > De juf vond alleen dat het te hoog gegrepen was

    > voor haar leeftijd :S

    > Ze kreeg daardoor geen punt voor haar spreekbeurt

    > met de opmerking, mss dat je het de volgende keer

    > iets simpeler kan houden, zoals over je hondje,

    > dat intereseerd heel de klas en niet alleen de

    > meisjes…!?

    >

    > Oww wat was ik “pist”… ze heeft zo haar best er

    > op gedaan en ze kwam bijna huilend terug uit

    > school…

    >

    > Mijn tip is dus: Geef het advies aan dat meisje

    > dat ze het simpel houd en niet al te moeilijke

    > dingen proberen uit te leggen… anders heeft ze

    > mss ook zo'n STOM antwoord van juf of meester…

    >

    > Ohhhh wat bezielt zo'n juf eigenlijk, kan me er

    > nog boos om maken… zo sneu voor der…

    >

    > Hoop dat jou ‘studentje’ (;)) er meer plezier aan

    > overhoud :D

    Is al een wat ouder topic maar omdat ie ge-upt is lees ik hem nu pas..

    Wat een achterlijk antwoord,en geen punt????? Belachelijk!:X

    Nou ik zou daar in een 10 min, gesprek toch wel ff op terug komen en verklaring vragen…want geen punt vind ik echt niet kunnen!

    Mijn dochter koos altijd van die “moeilijke of zware” onderwerpen,dat IK juist meestal zei….Kun je het niet gewoon over een konijn doen??!

    Maar ze kreeg zeker wel punten,ze scoorde 9 en 10-en met die over de top onderwerpen.

  • Im.

    Echt absurt wat die juf heeft beoordeeld zeg!!

    Dat arme kind…. Ik heb ooit zoiets gehad dat ik het over edelstenen had gehouden in groep zes.

    Kreeg toen ook een antwoord van wat ben jij op de hoogte van alles maar wel een beetje een te moeilijk onderwerp.

    Daarna heb ik het over mijn cavia gehouden B)