Hoi,
Moet even mijn ei kwijt…..
Ben nu 2 jaar bezig met het plaatsen van acrylnagels en heb sinds 1 jaar mijn eigen salon. Begin dit jaar kreeg ik last van geirriteerde nagelriemen, toen werden deze zeer rood en begon het te jeuken. Omdat ik er zoveel plezier aan beleef en mijn salon nu goed begint te lopen, ga je gewoon door. Weer een week later begonnen ook mijn toppen van de vingers te irriteren. Wij zijn nu 2 maanden verder en ik kan echt niet meer werken. Mijn werkhand is zo geirriteerd en ontstoken dat de kloven er diep inzitten, kan haast geen pen vastpakken. Mijn huid barst constant open tot bloedens toe.
Nu stond er in de laatste profnail van vorig jaar een artikel over acrylaat allergie en bioresonantie-therapie. Hier ben ik sinds 2 weken mee bezig, afwachten hoe dit gaat verlopen. Heb vanmiddag mijn klanten nu voor de komende 2 weken afgezegd, kan namelijk pijn in mijn buik krijgen als ik weer met de produkten moet werken, omdat het 's avond gewoon niet meer te houden is van de pijn.
Nu ben ik zondag op de beurs geweest en daar heb ik staan praten met mensen van Bio Sculpture gel. Hier ben ik eigenlijk wel enthousiast over, het bestaat merendeels uit natuurlijke bestanddelen, is klinisch getest en wordt aangegeven dat het 99% vrij van schimmel en allergie is. Zo zijn er nog een aantal voordelen, is iemand hier bekend mee. Voordat ik helemaal opnieuw ga investeren in dit produkt en bijbehorende materialen hoor ik graag van anderen hun ervaringen.
Verder wil ik iedereen waarschuwen, ga zorgvuldig met de produkten om en bescherm jezelf optimaal, want wat ik nu meemaakt wens ik niemand anders toe.
Als er nog iemand belangstelling heeft bij IBD acryl produkten en EZ flow kits laat het even weten.
Groeten,
Marian
Marian Bal Haar & Nagelstyliste