eigen nagels versieren

  • Miranda mv Dylan en Mitch

    Na jarenlang nagels gebeten te hebben, ben ik er sinds 1,5 jaar vanaf en heb lange nagels. Het gaat hartstikke goed en nu wil ik graag meer met mijn nagels doen.

    Ik zou graag mijn eigen nagels leuk willen versieren. Wie heeft er tips of weet leuke site's waar ik ideeën op kan doen?

    Alvast bedankt!

    Groetjes Miranda

  • meisje

    hoi hoi kijk een op youtube zie je leuke nail-art verzieringen en ze doen het nog vaak voor ook of kijk een x op google gr mij

  • New Nails.nl

    Knap dat je geen nagels meer bijt.

    Wat heel leuk is om zelf te doen is nailart met Konad. Dit is een stempelsysteem wat voor iedereen makkelijk is te gebruiken.

    Je kunt het vinden in onze shop.

    Ook nagelstickers zijn altijd snel en makkelijk.

  • Lijnnails

    sorry dat ik dit zeg maar makkelijk is dat dus echt niet bedoel dit niet lullig maar na heel wat maanden weken lukt het redelijk

  • New Nails.nl

    Het is echt wel heel makkelijk. Hier hoef je niet voor te oefenen hoor. Zelfs mijn dochter van 12 kan het. Daar heb je geen weken of maanden voor nodig.

    Heb je het wel over Konad? En zo ja heb je het origineel?

  • BeautiNail

    Konad is inderdaad een eitje, mooi en makkelijk.

    Met stripers en nailartverf/acrylverf kun je ook leuke dingen doen.

    Alleen heb ik nog geen goede oplossing voor het sealen ervan.

    Stickers opde natuurlijke nagel laten vrij snel los, ookal gebruik ik een uv topcoat.

  • 2B Products

    Hoe plaats je dan de stickers op de natuurlijke nagels als ik vragen mag?

  • BeautiNail

    Eerst een base coat, dan een transparante lak (voor de betere hechting van de sticker). Vervolgens nog een topcoat overheen. En als laatste een uv topcoat van essie. Maar dan zie je toch nog stukjes van de stickers omhoog komen en ze blijven niet zo lang zitten als ik gehoopt had.

    Als jij nog een tip heb hoor ik het graag.

  • 2B Products

    De transparante lak is in wezen niet nodig, de basecoat is al goed genoeg. Verder doe ik twee laagjes topcoat, maar het kan ook aan de stickers liggen. De ene blijft beter zitten dan de andere. Ik heb goede ervaringen met onze 3D Stickers en de epoxystickers zijn ook erg gewild. De 3D Stickers had ik op mijn teennagels en die heb ik na 6 weken er zelf af zitten pulken omdat ik ze zat was. Ik denk dat het gewoon verschilt per sticker en uiteraard wat je ermee doet ;)

    Ik heb verder geen op of aanmerkingen op je werkwijze, maar misschien dat de topcoat onder de sticker loopt en dat hij als het ware gaat drijven? Probeer eens eerst een heel heel dun laagje te doen en daarna een twee iets dikkere laag. Misschien is dat wel de oplossing.

    Laat je het weten?

    Groetjes,

    Bianca

  • BeautiNail

    Ga het vandaag nog uitproberen.

    Volgens mij gaat het inderdaad drijven. Bedankt voor de tip en ik zal zeker alten weten of het bij mij werkt.