eigen nagels versieren

  • Sjaan

    Niet alleen je nagelriemen maar ook de nagel insmeren met nagelriemolie 2 tot 3x per dag.

    Bij mij werkt het super mijn nagels krijgen daar echt een oppepper van en de stevigheid komt weer terug.

    Als je nailart op google intypt komen er veel voorbeelden naar voren.

  • sharonn

    hee, als ik een laagje nagellak doe, en dan droog laat, tot je er gewoon overheen kan wrijven, en dan doe ik nog een laagje eroverheen, dan word dar laatste laagje niet droog, ookal zit ik een halfuur met me handen te wapperen..

    heeft iemand tips ? :)

  • jeanne-gordijn

    nee, heb je misschien een verkeerd merk? want 2de laagje een half uur????? nog nooit mee gemaakt, ja kan alleen maar zeggen probeer een ander merk groetjes jeanne

  • Elske

    Uuuhhhmmmm……Topic van Januari 2009…..(:D

  • daphne.

    hoe ben jij van het nagelbijten afgekomen?x

  • Janneke JMS

    daphne. Schreef:

    ——————————————————-

    > hoe ben jij van het nagelbijten afgekomen?x

    Ik heb 7 weken geleden iemand gelukkig en blij kunnen maken om van het nagelbijten definitief af te komen!

    Echter is hier wel enige discipline en motivatie van de nagelbijter(ster) zelf voor nodig.

    Dmv een nagelbijtarrangement van 7 weken, heb ik deze persoon geholpen.

    Dit houdt in iedere week terug komen voor een controle incl. basis manicure, waarbij om de 2 weken de nagels worden nabehandelt met acryl. Ook zit hier persoonlijke begleiding bij in.

    De nagels van nagelbijter(sters) worden met acryl in combinatie met sjablonen gemaakt op uw eigen stukjes nagels.

    De acryl is te hard en te taai om te bijten en u heeft direct goed uitziende mooie nagels. Uw nagelbed krijgt hierdoor rust en uw eigen nagels zullen heel snel gaan groeien. Zie fotos van de eertste behandeling.

  • NinsNails

    Ik mocht er vandaag ook weer 1 verwelkomen!

    Zal, als ik de foto's van mijn telefoon ge-upload heb, ook even plaatsen!

  • nagelchik

    deze heet kranten nagels je lakt je nagels gewoon bijvoorbeeld wit die kleur is het mooiste maar andere kleuren kunnen ook ik zelf heb rood gebruikt maar ja witte nagelak aanbrengen dan niet laten drogen scheur een stukje krant zoals het dagblad met tekst leg het op je nagels spray wat water erop of druppeltjes water maakt niet uit en dan 30 seconden tot 1 minuut wachten en de krant eraf halen en dan laten drogen en je ziet een letters op je nagel en de letters die op je hand verschijnen haal je gewoon weg met nagelakremover en als je wilt dat de nagelak langer blijft ziten dan doe je gewoon als het droog is glans nagelak eroverheen laten droogen en KLAAR!!!!!!!!!!!!!

  • breedylady

    Hoi Janneke.

    Hoe krijg je de sjablonen onder zulke korte nagels,heb een kennis die ook van die afgebeten nagels heeft en ik weet niet hoe ik dat moet doen.

    Kan je mij advies geven want de nagels van je klant zien er prachtig uit.

    Alvast bedankt.

  • kyra

    ik wou graag een beetje informatie over hoe je je nagels moet versieren met nagellak.

    kan je mischien een plaatje of tekst sturen of een filmpje over hoe je je nagels moet lakken.

    groetjes kyra