gelnagels vies en geel

  • d

    hallo allemaal,

    ik heb een klantje en bij haar worden aan de zijkant de gelnagels vies. Een beetje geel.. waar kan dat aan liggen?

    Ik heb het bij iemand al een keer eerder gehad, maar die nagels overnieuw gedaan en geen geel meer..

    degene die roken hebben het bij mij altijd erg vaak!!

    gr d

  • monique

    Mischien dat je er een yellow blocker overheen kan doen, dat zorgt ervoor dat de nagel niet geel wordt. Het kan inderdaad door het roken komen, heeft een klant van mij ook en daar doe ik het altijd overheen en nu geen enkel probleem meer…

    je kan het altijd proberen toch..

    succes :-)

  • 2B Products

    Ik laat ze zelf na 1,5 week een nieuwe laag topcoat erover heen zetten. Met het verwijderen van de oude laag, gaat gelijk de nicotine aanslag weg.

  • d

    oke, bedankt voor de reacties.. kijken wat ik er mee kan..

    meestal vijl ik het dan weg.. maar ook weer een nadeel natuurlijk!

    tips altijd welkom ;)

  • carolmachadobeauty@gmail.com

    Hallo,

    Ik heb nog niet veel ervaring..

    Er is een probleem die gebeurt, ik snap niet waarom..

    Ik maak altijd gel nagels voor mezelf en na een paar dagen de gel aan de zij kantjes worden

    Anders, als oud of andere kleur.

    Het wordt toch heel lang blijven zitten meer dan 3 weken maar deze kleur verschil komt altijd.

    Weten jullie waarom dat gebeurt? Ik rook niet.

    Carol

  • Jolanda

    Hoi Carol,

    Trek je de glansgel / topgel goed over de hele nagel, dus ook de zijkanten. De glansgel beschermt de kleur.

    Met welk merk werk je?

    Gr. Jolanda

  • CN

    Kan misschien liggen aan het bereiden van eten. Sommige kruiden blijven dan in die miniscule randjes zitten, en zijn er niet meer onder vandaan te halen dan alleen door te vijlen.