Sieraden groothandel?

• SD.

Hallo,

Ik zit er aan te denken om sieraden erbij te gaan verkopen ik hoor dat dat vaak gebeurd in combi met nagels zetten.

Ik heb gezocht op groothandels maar vind er geen mooie sieraden tussen zitten, waar bestellen jullie het?

En verkoopt het een beetje of is het niet echt de moeite om het erbij te doen?

Ik hoor het graag :)

Groetjes!!!

• Helena

Ik maak ze zelf.

Dan weet ik zeker dat ik ze mooi vind :)

Maar op de beurs in Gorinchem heb ik ook veel sieraden gezien. Misschien leuk om eens naar een beurs te gaan, daar staan vaak groothandels met hun sieraden. Dan kun je gelijk zien of je ze mooi vind en welke kwaliteit ze hebben.

Groetjes,

Helena

• Nath.

Hoi,

ik heb er inderdaad ook wel eens over zitten te denken, maar weet ook niet echt of dat gaat werken.

Heb toen wel al rondgekeken, en mij leek www.shop55.nl een erg leuke winkel/groothandel. Redelijke prijzen, en ziet er allemaal mooi uit.

Groetjes Nathalie

• xXx

a2z-fashionstore.com

Heeft van alles wat en voor ZEER schappelijke prijzen…

• SD.

Thnx, iemand nog meer goede adresjes?

• Nageltje

Ik vind de prijzen hoog, hier kun je zelf weinig op verdienen volgens mij. De consument kan het ook via de website kopen! De prijzen staan erbij.

Ik bedoel dit niet kattig hoor:)-D

Je op de beurs monilux en shop nog wel eens bij hoka sieraden.

• jammetje

hokasieraden.nl

erg goedkoop….

• bes

ja mooie site die hokasieraden.nl en aangezien ik heel veel bruidjes heb ga ik er een paar mooie setjes vandaan halen bedankt he

• sanneke

hallo,

ik ga zelf altijd naar utrecht in de jaarbeurs.

iedere maandag is dat open, het zijn 2 etages met

allemaal stand zoveel keus en leuke prijzen!!!

je moet wel bij kamer van koophandel ingeschreven staan

en daar even een kopie van meenemen!!!

echt de moeite om een keer te gaan kijken

succes ermee

groetjes sandra

• wendelien

Ik heb onlangs bij Hoka sieraden besteld en ik ben er zeer tevreden over. Een aanrader!