Sieraden groothandel?

• nagelie

Hallo,

Onlangs ben ik naast mijn nagels begonnen met het verkopen van Energetix sieraden.

Deze sieraden zijn niet alleen leuk maar hebben ook nog eens een speciale bijwerking.

Veel van de klanten vinden dat bijzaak maar willen wel kopen omdat ze gewoon leuk en betaalbaar zijn.

Sommige hebben baat bij de magnetische werking wat alleen het bijzonder maakt.

Ik zou zeggen kijk eens op de site van magnetix.tv en als het je wat lijkt mail me dan.

Dan kan ik je het e.a. uitleggen als je vragen hebt. Groetjes, “Nagelie”

• nails

hallo ik koop altijd bij trendyworld altijd prachtige handel en een goede service

ik persoonlijk vind dat de beste.en ook regelmatig nieuwe handel

• Leonie

Beste SD,

Ik ken een hele goede bijougroothandel in Almere.

Zij hebben een super breed assortiment van sieraden/bijou etc.

Ik heb een display incl 60 sieraden, totaalprijs was geloof ik 340euro inkoop.

De verkoopprijs aan je klanten is per sieraad max. 15euro. Dus voor jezelf en voor de klant is het geweldig!

Zeer zeker aan te raden.

Uni X Industries en je moet naar Robert vragen, die gaat over de displays.

Groetjes,

Leonie

• Sas

Ik heb voorheen een webwinkel in sieraden gehad en heb regelmatig wat besteld bij Shop55. De prijzen liggen wel wat hoger dan gemiddeld, maar ik vind dat aan de kwaliteit ook wel te zien. Dat was mijn favoriet in ieder geval! Ik heb ook wel eens bij Hoka besteld, die was wat goedkoper en ook leuke sieraden, maar voor mij sprong Shop55 er echt uit. Ligt er ook een beetje aan wat je klantjes uit willen geven. En als je toevallig een webwinkel hebt dan mag je - na toestemming - de foto's van Shop55 gebruiken voor jouw eigen webwinkel. Ze sturen dan een cd met jouw bestelling mee. Zelf krijg je de sieraden nooit zo mooi op de foto!

Succes!

• samantha

Leonie Schreef:

——————————————————-

> Beste SD,

> Ik ken een hele goede bijougroothandel in Almere.

> Zij hebben een super breed assortiment van

> sieraden/bijou etc.

>

> Ik heb een display incl 60 sieraden, totaalprijs

> was geloof ik 340euro inkoop.

> De verkoopprijs aan je klanten is per sieraad max.

> 15euro. Dus voor jezelf en voor de klant is het

> geweldig!

>

> Zeer zeker aan te raden.

>

> Uni X Industries en je moet naar Robert vragen,

> die gaat over de displays.

>

> Groetjes,

> Leonie

• info@tisada-bijouterie.com

Hallo kijk eens op onze website, wij hebben een ruim assortiment sieraden die betaalbaar zijn en die je niet veel tegenkomt. Een aantal van onze producten is alleen voor particulieren en niet voor de inkoop. Googel even op de naam van ons mail adres en je vind ons zeker.

groetjes gabie

• T&S Jewel Projects

Mogelijk kan T&S wat betekenen? http://www.jewelprojects.eu/

• petra

Mijn hobby is sieraden maken en zo maak ik steeds iets leuks voor in de salon.

Een voordeel dat ik er altijd een maak van een sieraad zodat het uniek blijft.

En op rustige dagen zit ik lekker te kralen.

• Dees(LCN)

ik vind ze heel mooi petra! Ik zag ze op je hyves!

Ik maakte ook zelf sieraden maar op den duur ging het me vervelen.

• pasjeel

Ik verkoop echt heel erg lekker bij, echt een aanrader, ik heb ze in een vitrinekast uitgestald staan achter me, dus de klantjes (die toch een tijdje zitten voor hun nagels..) hebben alle tijd om vast te kijken.

Het meeste verkoop ik ringen en armbanden, en soms leuke sjaals!

Ik bestel altijd op Four Fashion, G&M en Behave, erg leuke dingen voor hele leuke prijzen, maak je hier ook nog eens leuke winst!(:D

Succes!