Acryl penseel schoonmaken

• Summers

Ik ging van de week mijn eigen nagels bij werken dus ik had alles netjes klaar gelegd ik doop mijn penseel in de acryl en wil een bolletje wit oppakken

en wat bleek er zat geel bij mijn wit toen ik het bolletje platter wilde drukken ik veegde mijn penseel af en toen bleek het uit mijn penseel te komen hoe vaak ik hem ook afveegde het bleef geel.

HELPPP WAT HEB IK FOUT GEDAAN………ik heb mijn penseel de laatste keer gewoon met penseel reiniger schoon gemaakt.

Groetjes Claudia

• mirna

ik denk dat je roest in je penseel hebt. dit krijg je als je de penselen met de haren naar boven of liggend bewaard.

• Summers

Ik bewaar mijn penselen inderdaad liggend,hmm roest daar had ik helemaal nog niet aan gedacht zou ik dat nog uit mijn penseel kunnen krijgen ? ik heb hem nog niet zo lang.

• DreamNails

De gele kleur is waarschijnlijk van de penselen reiniger gemengd met oude acryl en lquid wat in je penseel haren zat, je kan het beste je penseel met schone liquid schoon maken en dan in de punt vorm liggen laten op drogen.

Probeer even om het penseel met een knijper op een flesjes of potje met kokend water een tijdje in te laten hangen,zorg wel dat de punt van het penseel de bodem niet raakt, wil nog wel eens helpen om de gele kleur er uit te laten trekken.

• mirna

als het roest is krijg je het niet meer er uit.

• Summers

Hoi Henny,

bedankt voor je tip ik ga het zeker even uitproberen mocht het niet lukken dan wordt het toch gewoon een nieuw penseel:S

Groetjes Claudia

• jammetje

voor je acryl penceel kan je beter geen penceel reiniger gebruiken, das troep!

met een wasknijper aan de steel een poosje in de aceton hangen zodat de punt vrij blijft,en nietvop de bodem van je dappendish steunt. en na een half uurtje is het acryl opgelost en kan je het er zo uithalen.en dan goed in de liquid dopen ,dat werkt als een conditioner voor je penceel.

en dat gele?

dat is heel normaal als je een penceel weinig gebruikt of een paar dagen niet hebt gebruikt.gaat vanzelf weer weg.

• bloempje

Hoi hoi,

Dan is mijn vraag hoe je het beste je penseel dan op kunt bergen?

Ik leg hem nl ook liggend weg :S

Groetjes

• marij

ik heb mijn penseel recht op staan. ik heb een pipetje gekocht en dit afgeknipt, zodat mijn penseel hierin kan.

• bloempje

Hoi hoi,

Ik dacht dat juist als de penseel rechtop staat er dan juist roest in de huls kan gaan vormen, als je de penseel dan in de liquid doopt dan de roest in de haartjes komt :S Daarom leg ik altijd mijn penselen liggend weg 8-)

Jeetje, nou weet ik niet wat het beste is, ben erg zuinig op de penselen, maar dan moet ik ze wel goed behandelen natuurlijk hahaha

Ik hoop dat het voor mij nog 1xkeertje uitgelegd wordt :D

Groetjes