Mmm hier staat tie ook rechtop en ik heb geen last van roest.
ik bewaar ze al jaren met de punt naar beneden…ze hangen in een miniverfkwastenuitdrupding……weet niet hoe het heet ,zal wel een iets simpelere naam hebben.hahahaha(
maar ik heb er alleen in het begin last van gehad dat er geel afkwam…omdat ze weinig gebruikt werden, maar als ze elke dag gebruikt worden heb je er geen last van…
Hoi Mirna,
Klopt, bij Yong Nails hebben ze hele mooie doppen voor verschillende maten penselen. Vind het ook een mooie oplossing Maar als je toevallig een nieuw penseel zou moeten aanschaffen, dan kan ik de penselen van Crystal Nails aanraden. Zijn van goede kwaliteit en er zit al een mooie dop op, en zijn niet duur
Oeps.. Weet niet of dit mag
Groetjes
Hoi, ik had dit gedaan maar nu werken me penselen niet goed meer. Kan door me poeder komen ik gebruikte voor het eerst magnetic prestige maar moest snel zijn want werd sneller hard dan de cnd. Terwijl er toch op stond duurt wat langer dat het droog is daarom had ik die gekocht zodat ik me smilwlijn mooi kon doen maar ziet er niet uit. Ik weet dus niet of het door de penselen komt door de acetond
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?