Acryl penseel schoonmaken

• Pien

Mmm hier staat tie ook rechtop en ik heb geen last van roest.

• bloempje

Hoi hoi,

Dus ik kan eigenlijk wel mijn penselen rechtop in een leuk potje zetten?

Ik ruim mijn penselen altijd op, ik vind het wel iets hebben als je je penselen in een leuk potje kan laten staan :D

Groetjes

• 2B Products

Wel met de haren naar beneden dan he ;)

• bloempje

Hoi hoi,

Ik wil dan mijn penselen wel met de dop in een mooi sier potje zetten, dan zijn de haren naar beneden en de punt is toch beschermt zodat het de bodem niet kan raken (:D

Nu nog een mooi potje gaan kopen, hahaha

Groetjes

• Summers

Ja precies ik moet ook dan maar een mooi potje gaan kopen :D ik dacht ook altijd dat ik het goed deed door ze liggend op te ruimen.

• mirna

ik kreeg net een nieuwsbrief van beautyline en daar stond in dat ze van young nails nu ook doppen voor je penseel hebben. ga ik dadelijk maar eens bestellen.

• jammetje

ik bewaar ze al jaren met de punt naar beneden…ze hangen in een miniverfkwastenuitdrupding……weet niet hoe het heet ,zal wel een iets simpelere naam hebben.hahahaha(:D

maar ik heb er alleen in het begin last van gehad dat er geel afkwam…omdat ze weinig gebruikt werden, maar als ze elke dag gebruikt worden heb je er geen last van…

• bloempje

Hoi Mirna,

Klopt, bij Yong Nails hebben ze hele mooie doppen voor verschillende maten penselen. Vind het ook een mooie oplossing ;) Maar als je toevallig een nieuw penseel zou moeten aanschaffen, dan kan ik de penselen van Crystal Nails aanraden. Zijn van goede kwaliteit en er zit al een mooie dop op, en zijn niet duur :D

Oeps.. Weet niet of dit mag :S

Groetjes

• lin

inderdaad met de punt naar beneden je krijgt altijd een beschermhoesje om je penseel en na het gebruiken in schoon liquid houden en goed op een celstofdepper afvegen dan rechtop zetten.

• Hairlady001

Hoi, ik had dit gedaan maar nu werken me penselen niet goed meer. Kan door me poeder komen ik gebruikte voor het eerst magnetic prestige maar moest snel zijn want werd sneller hard dan de cnd. Terwijl er toch op stond duurt wat langer dat het droog is daarom had ik die gekocht zodat ik me smilwlijn mooi kon doen maar ziet er niet uit. Ik weet dus niet of het door de penselen komt door de acetond