Meli Nails Opleidingen Iemand ervaring mee?

• vi

Was eerst van plan om het ergens anders te gaan volgen maar meli nails zit bij mij veel dichter in de buurt :)

Dus… Iemand ervaring mee met Meli nails??? voor dat ik ook aan iets begin waar ik later spijt van ga krijgen…

• Maaike

Hoi Vi,

Zelf heb ik ook een opleiding gedaan bij Meli Nails en ik moet zeggen dat het mij erg goed bevallen is. Duidelijk uitleg, genoeg tijd en aandacht als je iets te vragen hebt.

Ik zou zeggen ga er gewoon een langs, ze kan het pakket precies afstemmen op wat jou wensen zijn.

Gr. Maaike

• vi

Thnx maaike voor je antwoord!

En gelijk nog een vraag.. ze werken daar grotendeels met de nailtrainer.. hoe heb jij dat ervaren.. nadat je klaar was met je opleiding omdat je dan tsja met levende mensen bezig bent juist omdat je veel positieve en negatieve dingen hoort als je geen tot weinig echte modelen hebt tijdens je opleiding.

• Maaike

Klopt inderdaad, er wordt veel met de nailtrainer gewerkt. Zelf vond ik dit wel prettig, dan kan je eerst de basis onder de knie krijgen voordat je je uitleeft op iemand zijn handen. Het zijn voornamelijk de zenuwen die opspelen op het moment dat je dan ineens een levend model aan je tafel hebt zitten. Verder vindt ik het weinig verschil. Het is vooral oefenen oefenen en nog eens oefenen en dan is het verdomd makkelijk dat er altijd een hand beschikbaar is.

Eigenlijk moet je het zo zien dat de nailtrainer tijdens je les beschikbaar is, tijdens elke les was er altijd wel iemand die een model bij zich had. Sommige mensen hadden bijna altijd een model bij zich, behalve bij de design lessen.

Maar goed, er zijn ongetwijfeld mensen die weer precies iets anders zeggen, die verdeeldheid zal altijd wel blijven denk ik.

Gr. Maaike

• boze moeder

meli nails aan de waalhaven is met de noorderzon vertrokken aantal mensen die klaar zijn hebben niet eens alles gekregen wat nog na zou komen met de post.Voel me knap belazerd .

• You Got NailDesign

Meli Nails is helaas failliet.

@ boze moeder: misschien kun je even contact opnemen met de Beauty Company in Veldhoven om te kijken of ze je misschien kunnen helpen. Je kunt mij ook even privé mailen met je verhaal naar yougotnaildesign@gmail.com, ik beloof niet dat ik iets voor je kan doen, maar misschien kan ik nog adviseren?

• wen3

huh? echt?? Ik had bij hen nog info gevraagd….

• You Got NailDesign

Ik geloof dat het ook nog maar een maandje geleden is dat ze failliet gegaan zijn, maar het kan ook korter zijn.

• boze moeder

Dat vind ik nou een spontane reactie stel dat ook erg op prijs. Ben ook met veldhoven bezig maar neemt niet weg dat ik me toch belazerd blijft voelen door haar.

• You Got NailDesign

Uiteraard voel je je belazerd, zou ik ook voelen als ik jou was. Maar ik denk ook dat wanneer je failliet gaat, je op een gegeven moment ook niemand meer onder ogen durft te komen. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het niet goed te praten, maar ik zou me er wel iets bij voor kunnen stellen.

Als klant zijnde leg je veel geld neer voor iets dat je in jouw ogen niet geleverd krijgt, en daar zou ik ook pissig om zijn.

Mijn persoonlijke mening is dat er vaak veel te licht gedacht wordt over het starten van een groothandel en opleidingscentrum, mensen denken ook dat het een goudmijntje is. Ik zeg niet dat dit ook het geval is met Meli Nails want ik kan dat totaal niet beoordelen.

Maar wat ik veel in mijn omgeving zie, en zeker in de regio Utrecht, is dat er een flinke hap geld geleend wordt voor het openen van een pand en het aanschaffen van voorraad. Terwijl je het eigenlijk andersom zou moeten doen.