Meli Nails Opleidingen Iemand ervaring mee?

• boze moeder

Er is al meerdere malen gebeld naar haar man hij zou het laatste in orde maken beloofde hij telkens weer.Hij zou het opsturen maar dat is immers nooit gebeurd .

Gaat er ook vanuit dat mijn dochter niet de enige is van haar laatste examengroep die het niet hebben ontvangen maar zit wel bij de koste inbegrepen.

• You Got NailDesign

Als ze iets beloven, moeten ze het doen en anders gewoon niet beloven. Gaan ze nu in Veldhoven kijken wat ze voor jullie kunnen doen?

• boze moeder

Ja moest wel even kijken naar bepaalde dingen dat heb mijn dochter en ik inmiddels gedaan en hoop vandaag nog te bellen.Maar hoop nog meer dat mijn dochter het via hun nog krijgt.Ze zou dan inderdaad kijken of het als nog via Veldhoven komt.

• boze moeder

Hallo Mirjam nou ben heel fijn geholpen uit Veldhoven vandaan.Het komt in orde allemaal en hartstikke bedankt dat je naar mij wilde luisteren.:)-D

Groeten van boze moeder :)

• You Got NailDesign

Ik vind het super van je dat je me even belde met dit positieve bericht en ik ben blij dat het allemaal opgelost is.

Ik zie jou en je dochter graag een keer om jullie nog even op te peppen om lekker door te gaan met dit mooie vak en om niet bij de pakken neer te zitten na een vervelende ervaring (hoewel ik me er wel iets bij voor kan stellen hoor!)

En natuurlijk dankjewel dat je dit ook even hier neer wilde zetten zodat anderen ook kunnen zien dat sommige problemen écht aangepakt worden.

• boze moeder

verkeerde smilie :) (tu)

• Meli Nails = Oplichterij!!!!!!!!!

Roidi en Michel Borneman zijn grote oplichters. Hij bedreigd mensen omdat hij denkt dat er dan geen actie tegen hem ondernomen wordt, maar eigenlijk is het gewoon een kleine dwerg die heel geraffineerd te werk gaat door onder andere ZZP-ers op te lichten….En Meli nails is dan failliet gegaan, maar ze wonen nog altijd in een huis die je met een schuld echt niet zou kunnen betalen. Ik heb mijn lessen niet af kunnen ronden en dus ook het examen niet gedaan. Dus meer dan 2000 euro betaald voor NIKS, want ik heb natuurlijk ook het beloofde diploma niet. Je zou er werk van willen maken, maar dan ben je al meer aan een advocaat kwijt. Als er nog meer mensen zijn belazerd, laat het dan weten. Tros opgelicht wil ook werk van hem gaan maken maar alleen als er meerdere (zoveel mogelijk) klachten over hem binnenkomen. Dus laat je niet intimideren door Michel Borneman, want het is een zielig mannetje. En dan kan hij met een stel Joegoslaven naar je toekomen zoals hij zegt, maar ik denk dat hij eerder een groot probleem heeft als hij het zover wil laten komen…..

• boze cursiste

goede middag,

ik heb ook een opleiding bij meli nails gedaan, zat ook bij haar laatste examengroep, we zijn dus flink opgelicht, allemaal loze beloftes waar niks van terrecht kwam.

zit ter vergeefs op een diploma te wachten.

ik heb in de tussentijd contact gehad met de beauty compagny, daaruit blijkt dat alles nep was, onze certificaten zijn vervalst en het examen bleek ook een officieel examen te zijn.

heb meerder malen geprobeerd contact met hun te zoeken en ben zelf naar haar woning gegaan maar ze zijn echt met de noorderzon vertrokken.

heb wel contact via de mail gehad maar hij werd alleen maar lelijker en uiteindelijk heb ik nog niets, voel me zwaar in het ooitje genomen.

1500 euro weggegooid.

ik wil graag contact met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, samen staan we altijd sterker.

gr,. boze cursiste

• boze cursiste

boze cursiste Schreef:

——————————————————-

> goede middag,

>

> ik heb ook een opleiding bij meli nails gedaan,

> zat ook bij haar laatste examengroep, we zijn dus

> flink opgelicht, allemaal loze beloftes waar niks

> van terrecht kwam.

> zit ter vergeefs op een diploma te wachten.

> ik heb in de tussentijd contact gehad met de

> beauty compagny, daaruit blijkt dat alles nep was,

> onze certificaten zijn vervalst en het examen

> bleek ook een officieel examen te zijn.

> heb meerder malen geprobeerd contact met hun te

> zoeken en ben zelf naar haar woning gegaan maar ze

> zijn echt met de noorderzon vertrokken.

> heb wel contact via de mail gehad maar hij werd

> alleen maar lelijker en uiteindelijk heb ik nog

> niets, voel me zwaar in het ooitje genomen.

> 1500 euro weggegooid.

> ik wil graag contact met mensen die hetzelfde

> hebben meegemaakt, samen staan we altijd sterker.

>

> gr,. boze cursiste

bedoelde dat het GEEN officieel examen was, maar kon het niet meer verbeteren.

• jeanne-gordijn

O wat erg voor jullie, maar je bedoelde zeker ipv, een officieel examen het tegendeel, gr jeanne