Prestige acryl magnetic

• Patricia-dh

Lieve Collega,s

Wie van jullie werkt er met de prestige lijn van magnetic?

Wat zijn jullie ervaringen? Veel of weinig luchtvorming? Makkelijk dun op te zetten? Stank?

Heel erg bedankt alvast voor jullie antwoorden.

Groetjes

• clea

Ik heb de prestige lijn een poos gebruikt. Ik had totaal geen last van lucht.

Ik vond het alleen een nadeel dat het zo langzaam uithardt, maar dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn.

Het is heel lang te modelleren zolang je het kloppend gebruikt, begin je te strijken dan droogt het wel.

Het duurde mij op een gegeven moment te lang, maar kan je bijv. nog niet zo'n strakke smileline zetten dan is het wel handig

groetjes

• claudia70

zoals clea zegt, maar het stinkt vreselijk!

• Smargensmini

Ik heb nog geen luchtvorming gehad en kan er ook best dun mee werken. Qua geur vind ik de liquid niet veel meer ruiken dan andere

• Magic Nails

Misschien is een Try Me Kit van deze acryl iets om het uit te proberen?

Het uitharden van deze acryl is vernieuwd tov een jaar geleden. Zodra je er met de penseel vanaf blijft hardt hij uit (sneller dan voorheen), maar zolang je contact blijft houden kun je modelleren (niet onbeperkt natuurlijk).

Dit is gedaan omdat we wel vaker hoorden dat hij voor de gevorderde stylistes soms te langzaam werkte. Nu kunnen beiden ermee overweg, zowel de beginners als de gevorderden. Er hoeft geen primer bij gebruikt te worden.

• Patricia-dh

Lieve dames

Bedankt voor jullie antwoorden hier heb ik echt heel veel aan.

Het is zo moeilijk om een goed product te kiezen.

Ik twijfel op dit moment heel erg tussen creative en prestige?

Zijn er misschien dames die hier de voor en nadelen van kennen?

@ magic nails: wat is ongeveer de droog tijd ten opzichte van andere acryllaten?

En is er goed dun mee te werken?

Groetjes

• Magic Nails

Hier vind ik een antwoord erg lastig op te geven, het ligt er aan hoe je werkt en natuurlijk aan de lengte, dikte enz. Daarnaast ken ik natuurlijk niet alle merken uit ervaring en sommigen daarvan zullen inmiddels ook wel al eens veranderd zijn in de tijd.

Uit de praktijk kan ik wel zeggen dat ik geen te lange droogtijd ervaar, als je normaal werkt kun je doorwerken, dwz als je klaar bent met het zetten van de tweede hand kun je de eerste weer vijlen zeg maar. Bij een opvulbehandeling gebruik je minder, gaat het natuurlijk sneller.

Ik denk dat ieder dit voor zichzelf moet uitproberen en ervaren. Ga anders eens testen bij een dealer in de buurt, dat kan meestal kosteloos. Wel even een afspraak maken zodat er tijd voor vrij gehouden wordt. Het wordt je dan uitgelegd en gedemonstreerd, waarna je zelf kunt proberen. Dan kost het je niks en weet je wel zeker dat je er op de juiste manier mee werkt. dat is nl. wel eens het gevaar van de Try Me Kits, je moet het daarmee zelf uitzoeken.

• Patricia-dh

@magic nails: bedankt voor je uitgebreide uitleg. Bij mij in de buurt zit een dealer

Ga het daar maar eens uitproberen.

Groetjes

• Janneke JMS

Ik werk met CND Creative Nail Design. Ik sta volledig achter deze acryllijn. Daar blijf ik bij.

• Hairlady001

Ik heb het geprobeert maar kon geen mooie smile lijn maken. Het werd te snel kauwgom waardoor het moddeleren niet meer lukte. Dus voor beginner ( zoals ik) ik dit niks. Met de cnd heb ik langer de tijd om een mooie smilelijn te maken.