allergie acryl

  • wendietje

    hallo allemaal,

    ik heb een klant met een acryl allergie en we zijn nu overgestapt naar gel (echt voor mij een hel) is 12 jaar geleden voor het laatst geweest, nog wel laatst een opfris cursus gedaan maar ben nog totaal niet tevreden, krijg bolling niet goed en is nog nog lang niet in orde. nu heb ik laatst een color gel gekocht en vandaag gebruikt maar met de nagle polijsten ging de kleur eraf????? snap er geen k…. van. Maar goed heb het nog kunnen redden met een leuke fading met nagellak van china glaze.

    maar weten jullie toevallig welke merken nagellak ook geen acryl bevatten?

    en ben ook erg blij als jullie mij kunnen helpen die kleur goed dekkend te krijgen.

    heb tips bij haar gebruikt, reverse techniek gedaan. groene randje als laatst, dun opgezet daaroverheen nog een laagje clear gel en met vijlen vervaagt de kleur. wie o wie kan mij tips geven?

    alvast bedankt,

    groetjes

    wendy

  • Yvonne

    Eerst de nagel opbouwen, vijlen en als laatste de colorgel in twee of drie laagjes heel dun aanbrengen.

    Topgel erover en klaar.

  • jeanne-gordijn

    maar het is wel erg hoor als je een allergie hebt, ik heb het ook voor acryl, al heel lang. bij mijzelf nagels gezet, weer jeuken en dikke ogen, woensdagavond bij een klant acryl gezet, vanmorgen weer 2 dikke ogen, heel mijn gezicht gloeit. ondanks handschoenen en mondkapje. Morgenavond doe ik gel om erger te voorkomen, heb geen zin om weer om de 2 dagen bij ha te zitten. gel is ook mijn ding niet maar vanavond geoefend en zag er best wel goed uit. ik moet wel kan nu niet anders. maar ja had een mooie bolling, destijds zag ik er niet uit in mijn gezicht de ene kant was scheef, ook dikke ogen, ja wat niet. dus pas er nu ook mee op, heb de laatste tijd veel geoefend met acryl, en dan nog mijn persoontje en van de week een klant is teveel van het goede geweest, dus gel gr jeanne

  • Im.

    Oei dat is wel een heftige reactie.

    wat je kan proberen is misschien allergie pilletjes van te voren nemen?

    en er is ook een variant op oogdruppels. (livocab)

    Ik probeer je niet te stimuleren hoor in tegendeel ik vind dat je op gel over moet haha.

    Maar als je het af en toe wil en je reactie is niet zo heftig in het begin kun je dat eens proberen

  • Bio Sculpture Gel

    Oh dames, ik heb met jullie te doen. Dit is echt niet leuk voor jullie.

    Een allergie is je lichaam die een super grote RODE vlag uitsteekt en zegt ….. STOOOOOOOOP … ik kan al het chemische niet meer aan. (Maar dat wisten jullie natuurlijk al.)

    De Bio Sculpture Gel is 99% vrij van allergie, schimmel en nadelige gevolgen. Maar als je lichaam zo heftig reageert, is het advies toch om een tijd (minimal 6 maanden) te stoppen met alles. MAAR voor meeste is dit geen optie.

    Werken met de BSG kan een uitkomst zijn, maar houd rekening mee dat je nog 1% kans heb dat je vooral nu op dit stadium bij alles een reactie krijgt. Mocht je dit willen proberen, hebben wij een DEMO avond op 10 maart in Krimpen a/d Ijssel en 17 maart in Eindhoven. Als het noot nog hoger zit, mag je altijd met mij een afspraak maken in Eindhoven, dat wij even een proef nagel zetten om te kijken hoe het gaat.

    Betreft werken met GEL. Het is echt super fijn als je eenmaal de kunst weer onder de knie hebt. En met de techniek die wij bij BSG leren is het heeeeeeel fijn om mee te werken. En vooral tijdbesparend.

  • wen3

    Ja want ik dacht dat in de normale gels ook een soort van acrylaat in zit waar je dus ook allergisch voor kunt zijn. Dus ben je allergisch voor acryl dan ben je dat ook voor gel. Tenminste zo heb ik het gehoord op de opleiding.

    Er bestaan wel gels en acryl voor mensen met een acrylallergie, zoals de BSG dus. Maar er zijn er meerdere.

    Erg vervelend om het te hebben! Vooral als het je passie is!

  • Janneke JMS

    Gel zitten ook acryllaten in! Het is allemaal hetzelfde, alleen een andere samenstelling, formule;)

  • wendietje

    weet niemand dan een merk nagellak voor me?

  • wen3

    Spa ritual!

    Zowel de nagellak als de manicure lijn!