Model Voor Acrylnagels Gezocht!!

  • NicoleNailss

    Ik zoek meerdere modellen voor mijn opleiding!

    Gaat om een setje acryl nagels!

    Ook graag een nagelbijtster..

    Omgeving Amsterdam-Purmerend

    Zelf kom ik uit amsterdam, maar volg mijn opleiding in purmerend

    Kost je dus niets, alleen je reis!

    Dus als je wilt laat het me eventjes weten!!

  • Im.

    LOL ik denk dat je hier niet veel modellen zult vinden :)

  • NicoleNailss

    Waarom niet, er adverteren zoveel mensen hier, zag net nog eentje voor pedicure…

  • Suus

    Ik denk meer omdat je in het begin niet helemaal eerlijk bent geweest?

    Maar goed, je hebt nu een stap in de goede richting gezet :D

    Go for it!

    Veel s6… (ik woon te ver weg helaas)

  • Mila

    Pedicure is dan ook weer een heel ander vak.

    Wellicht is het ook niet gewenst dat je een nagelstyliste als model mee neemt naar je opleiding?

    Zou dat eerst even na vragen.

    Plaats anders ev wat adv. in supermarkten.

  • NicoleNailss

    Als eerst bedankt!!

    En ik heb niet echt gelogen:s mischien verkeerd begonnen!!

    Maar jullie zeide zelf dat er hier ook klanten meelazen..en had het wel eerder gezien dat er reacties op kwamen

    maar zou het echt uitmaken of er een nagelstyliste meegaat? Het gaat toch om model zn.!!

    maar zalhet idd ff navragen!! Want is best moeilijk modellen te vinden ..ik had laatst een reactie of ik dr busgeld wilde betalen..

    Mja dat gaat me iets te ver! Of is dat normaal?

  • Im.

    sjonge jonge, als klanten meelezen zien ze toch ook jou andere berichten????

  • NicoleNailss

    Jaa maar er was niksmis met me berichten, de dingenerom heen had ik mischienbeter mee kennen wachten!!

    Ik heb niet gelogen hoor!!

    En ik vroeg niet om commentaar

    maar om modellen!!

  • wen3

    Ja vaak vragen ze om reiskosten vergoeding, maar dan zeg ik ook nee want soms komen ze uit Limburg en dan moet ik 45 euro gaan betalen voor een kaartje. Ik had laatst een model die moest een uur rijden, vond ze geen enkel probleem, ze kreeg een set nagels en ik had haar een polijstvijl en een lakje gegeven.

  • NicoleNailss

    Ja zo kan het ook wen3 bedankt voor t advies ik vind wel een paar leuke meiden die wille jij woont toevallig niet in de buurt ahjahahaahan