Luchtrandjes

• p194

Ja het is behoorlijk irritant, er gaat ook zoveel tijd in zitten, ben soms wel bijna 2,5 a 3 uur bezig met opvullen..

Uiteindelijk verdien je er zo dus bijna geen knoop aan.

Ook frustrerend!

• charcotje@hotmail.com

Beste,

Ik ben onlangs gestart met het merk IBD, bij een colorgel heb ik geen lucht , maar bij het plaatsen van french nagels is er bij sommige klantjes wat lucht onder gekomen ? Wat is de beste remedie hier tegen en wat kan ik eraan doen ? Zijn er nog mensen met deze ervaring ?

• Nails&wimpers

Ik heb niet alles gelezen maar lucht kan ook ontstaan door verkeerd te vijlen of niet goed voorbereid of de zijval aangerakt .

met eeb frees krijg je dat snel weg. Bij nabehandeling kan je de techniek toepassen van “ eerst opvullen en dan smile line insnijden ”. Reversed techniek :) . Heeft iemand moeite mee met de freesmachine dan is wel verstandig om een workshop te nemen voor freestechniek nabehandeling.

Ik werk niet met ibd dus kan niets over vertellen.

• Elske

Topic van April 2011 …….

• Sunny72

Klopt.. met wel een nwe vraag, maar had beter een nwe topic kunnen starten…??!!

Maar lucht kan dus aan heeeeel veel zaken liggen, goede prep / met een ander merk gel werken/ kwaliteit penseel/ manier van leggen vd gel/ vijlen enz enz ….

Moeilijk dus om een reden aan te wijzen… Sunny