Paraffinebad

• Tanja

Ik ben op zoek naar een paraffinebad, en zag er 1 staan bij goedkoopstenagelproducten en vroeg me af of iemand ervaring heeft met dit paraffinebad? en hun paraffine?

Alvast bedankt dames!

• Ramona

Deze ken ik niet, ik heb een bad van Florence Nails en die vind ik wel heel fijn, is met de prijs wel wat duurder dan deze..

• Greet89

Hoi.

Ik heb deze. Ik vind ‘m super je moet ’m wel 2 uur voor de behandeling aanzetten zodat de paraffine echt goed smelt.

Maar het bad word niet te heet voor je klanten hij springt op ten duur weer uit en springt weer aan als die iets afkoelt.

Bij sommige moet je 'm eerst aanzetten op bepaalde stand en daarna weer op een andere stand omdat ie anders te heet is voor je klant.

groetjes

• Ramona

Hmm deze klinkt idd ook goed :) En voor die prijs wist ik het wel ;) Succes Tanja !!

• Tanja

Ehm 2 uur is wel lang of niet?

• Ramona

Het duurt altijd wel lang om alle paraffine goed te laten smelten.. Ik weet alleen niet of de mijne ook zo lang nodig heeft dat geloof ik niet zo heel lang… Heb het ook al een tijdje niet meer gebruikt, word dus weer tijd hihih :p

• Nagelgroothandel Noord-Holland

Ik heb zelf ‘long time ago’ ook een ‘goedkopere’ paraffinebad gekocht, maar kwam al snel van een koude kermis thuis.

Moest hem inderdaad ook vér voor mijn klant kwam hem aanzetten, waardoor ik (ik werkte toen op locatie), 2 uur lang uit mijn neus zat te eten (bij wijze van hè? ;) ). De temperatur was ook vaak veeeeel te warm, waardoor mijn klanten de paraffine gewoon te heet vonden.

Heb nu een paraffine met schakelaar, en deze werkt gewoon heel erg prettig. Hij heeft wel wat tijd nodig om de paraffine te laten smelten (maar dat is heel logisch), maar door de temperatuurschakelaar heb ik altijd de juiste hitte, heeeeel prettig!

• het nageltje

Ik heb er ook een met verschillende standen.(zelfde als in mijn webshop)

werkt prima, en schakeld dus ook uit als de paraffine op temperatuur is,

• het nageltje

ja, 2 uur vind ik ook erg lang.

die van mij doet er ongeveer een uur en een kwartier, tot 1.5 uur over

• lovergirl

ik het deze ook, en hij is binnen een half uur helemaal goed alle parafine is goed gesmolten, ik lees hierboven 2 uur vantevoren moet. maar bij de mijne is dit niet het geval. succes.!