Ik ben op zoek naar een paraffinebad, en zag er 1 staan bij goedkoopstenagelproducten en vroeg me af of iemand ervaring heeft met dit paraffinebad? en hun paraffine?
Alvast bedankt dames!
Hoi.
Ik heb deze. Ik vind ‘m super je moet ’m wel 2 uur voor de behandeling aanzetten zodat de paraffine echt goed smelt.
Maar het bad word niet te heet voor je klanten hij springt op ten duur weer uit en springt weer aan als die iets afkoelt.
Bij sommige moet je 'm eerst aanzetten op bepaalde stand en daarna weer op een andere stand omdat ie anders te heet is voor je klant.
groetjes
Ik heb zelf ‘long time ago’ ook een ‘goedkopere’ paraffinebad gekocht, maar kwam al snel van een koude kermis thuis.
Moest hem inderdaad ook vér voor mijn klant kwam hem aanzetten, waardoor ik (ik werkte toen op locatie), 2 uur lang uit mijn neus zat te eten (bij wijze van hè? ). De temperatur was ook vaak veeeeel te warm, waardoor mijn klanten de paraffine gewoon te heet vonden.
Heb nu een paraffine met schakelaar, en deze werkt gewoon heel erg prettig. Hij heeft wel wat tijd nodig om de paraffine te laten smelten (maar dat is heel logisch), maar door de temperatuurschakelaar heb ik altijd de juiste hitte, heeeeel prettig!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?