Ik heb via via ook 1x eerder iets kleins van hun gehad wat niet goed bleek, en dat is naar volle tevredenheid opgelost.
Daarom had ik er alle vertrouwen in om daar eens te bestellen.
Kijk, er kan idd van alles aan de hand zijn, maar daar kan IK als betalende en wachtende klant niets aan doen.
Dan hadden ze ook zo netjes kunnen zijn om een standaard mail oid naar de wachtende klant(en) te kunnen sturen zodat je niet in onzekerheid zit te wachten op je hoognodige bestelling !!
Of een melding van maken op de website over evt uitgestelde levering en per wanneer ze verwachten dat er geleverd gaat worden.
( en dit soort zaken kun je ook aan derden over laten als je er zelf “even” niet toe in staat bent)
Nu staat er nog steeds op de site dat er per 10 Mei geleverd wordt, ik heb niets, weet niets, en ik wordt hier niet vrolijk van.
Zo zou ik zelf ook niet behandeld willen worden.
“Behandel je klanten zoals je zelf behandeld wil worden” zo is mij altijd bijgebracht.
En noem mij een Jantje ongeduld, ik kan er niets aan doen als er evt problemen zijn, ik wil weten waar ik aan toe ben….
(ik kan wel geduld en begrip opbrengen, maar wél als ik weet hoe de vork in de steel zit, niet als ze je in het ongewisse laten)