** Bericht 2 x geplaatst, das nou ook weer niet nodig…… dus verwijderd.
Laatste bericht over Sireens ;
Aan de ene kant blij, aan de andere kant
Ik ben vanaf zaterdag jl bezig geweest om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen.
Hier is helaas niet op in gegaan, maar vandaag is het complete pakket bezorgd.
Gelukkig had ik de producten nog niet elders besteld omdat ik hier al “bang” voor was.
Omdat ze erg veel moeite hebben gedaan om alles zo correct mogelijk af te handelen, heb ik het maar zo gelaten, want dat verdient toch ook wel enig respect.
Er zat nogmaals een excuus-brief bij het pakket en een kleine attentie. (nu ben ik niet om te kopen met attenties, maar ze hebben wél de moeite genomen om echt hun excuses te maken voor alle ongemak, en dat kan ik ook wel waarderen)
Ook denk ik door hoe de afhandeling nu is verlopen, dat er géén verkeerde bedoelingen in t spel waren, al blijf ik van mening dat ze de zaken beter geregeld moeten hebben om deze sores te kunnen voorkomen.
Wel blij ben ik dat ik vrij snel stappen heb ondernomen, want tegenwoordig weet je het maar nooit met het “internetgebeuren”, en ik denk dat ze nu wel zijn wakkergeschud voor een evt volgende keer, en had het wél fout gelopen dan had ik iig alles zwart op wit gehad.
Ondanks alles toch een positieve afloop al had het nogal voeten in aarde, en toch ook wil ik Sireens het respect geven voor hoe ze het nu hebben afgehandeld.
Ik denk dat ik het hierdoor ook wel weer aandurf om er een evt volgende keer weer te bestellen.
En dit mag dan ook wel even vermeld worden….
Ik zie net dat er 2 berichten verwijderd zijn door de moderator….(nog?) niet van mij maar van 2 anderen.
Daardoor komt onderstaand bericht van mij waarschijnlijk heel vreemd over voor degenen die de reactie in het weggehaalde bericht niet hebben gelezen van iemand die mij afdeed als “Ziek”, “Dom Figuur” en “Aandachtsbelust”, en zei dat als de Hema niet naar mijn zin was, ik het dan ook niet hier neer zou zetten, enz ….
Mijn reactie daarvoor had de laatste van mijn kant zullen zijn, met daarin ook de laatste uitleg en waardering voor hoe alles toch is opgelost en afgehandeld.
Maar toen kwam het bericht wat nu dus is verwijderd, en dat laat ik dus niet over mijn kant gaan.
Vandaar dat ik nog één keer terug kwam met onderstaande reactie.
Iemand anders gaf mij gelijk wat betreft het vorige bericht, maar een paar minuten na haar reactie is zij van het forum afgegooid !! Er stond niets in waarmee zij iemand slecht maakte, dus dat zij geblokkeerd is dat begrijp ik niet….
Ik hoop dat dat hersteld gaat worden ( Moderator?)
Ik haal deze reactie zelf ook niet weg omdat ik vind dat dit gelezen mag worden, en vind dat andere figuren ook eerst eens goed moeten lezen alvorens een bericht te plaatsen waarin een ander nog net niet doodgewenst wordt.
Nu lig ik daar verder niet wakker van maar een reactie van mijn kant is weldegelijk op zijn plaats…..
(hoor en wederhoor ??)
Hema heeft geen Nagelstylistes die daar hun bestellingen plaatsen, dus wordt hiet ook vast niet aangehaald.
Als Hema tekort zou schieten door niet reageren, dan zocht ik mij heil wel op een Hema-Forum.
Een Nagelgroothandel -welke dan ook- heeft (hoop ik voor ze) vele bestellende en betalende Nagelstylistes.
Beklag ruimschoots gedaan bij Sireens maar als er geen enkele reactie komt…..
Als er bij een bedrijf na herhaaldelijk contact zoeken (website/mails/meerdere tel.nrs) geen enkele reactie komt, dan kun je verwachten dat iemand bv op een Forum of site waar vele collegae actief zijn, navraag gaat doen.
Je hebt besteld, betaald, en zit dagenlang in t ongewisse, krijgt op geen enkele manier contact…
Bestond er wat mij aangaat een Forum of site over míjn toko en er zouden niet tevreden betalende klanten zijn, en vervolgens dagenlang op geen enkele manier contact kunnen krijgen, dan zijn óók zij er vrij in om ook negatieve recenties over mij te plaatsen. Jammer voor mij, maar het zij dan zo…
Lullig maar helaas, dan had ik het maar beter moeten aanpakken/regelen.
We leven in een vrij land met vrijheid van meningsuiting.
Dit is een open forum, voor/door/over Nagelstylistes en alles wat daarbij komt kijken.
Dus ook negatieve ervaringen kunnen en mogen hier gemeld worden, én het verloop daarvan.
Er zijn meerdere Groothandels/Opleidingen/webshops die behoorlijk door de stront gehaald zijn ook op dit forum, wilde niemand meer een bestelling plaatsen of een opleiding volgen, zijn compleet met de grond gelijk gemaakt.
Een aantal van hen heeft zich in positieve zin gebeterd en gaat het nu voor de wind.
Als ik een “verschrikkelijk naar mens” zou zijn, dan had ik dat laatste bericht ook niet geplaatst !!
Dan had ik ze niet het respect gegeven voor de toch nog correcte afhandeling.
Dan had ik niet gemeld dat ze excuses hebben gemaakt en moeite hebben gedaan om tot een oplossing te komen mét een correcte afhandeling
Dan had ik óók niet gemeld dat om hóe ze het nu hebben aangepakt, ik in de toekomst evt wél weer bij hun “durf” te bestellen.
En als ik aandachtsbelust zou zijn, dan zou ik wel op het marktplein gaan staan schreeuwen…
Als ik “een dom figuur” zou zijn, dan had ik jou waarschijnlijk nu niet op een nette manier te woord gestaan omdat je het schijnbaar niet begrijpt, de berichten niet goed hebt gelezen, mij een “dom figuur” noemt, en ook nog eens beticht als zijnde “aandachtsbelust”…..
*Wie de schoen past trekke hem aan*
Ik heb regelmatig besteld bij sireens en de spullen altijd op tijd gekregen.Ik had o.a een frees gekocht die vrij snel problemen kreeg en nadat ik mirella gemaild had heb ik direct een nieuwe opgestuurd gekregen nog voordat ik de oude had terug gestuurd. Mirella heeft mij wel op de hoogte gebracht dat ze er een poosje tussenuit zou zijn en dat er idd prive omstandigheden waren. Ik had en heb daar alle begrip voor. Ik vind het jammer dat een bedrijf met de vloer gelijk wordt gemaakt als blijkt dat het even niet zo loopt zoals het zou horen om vervolgens er dan achter te komen dat sireens wel degelijk goed is voor zijn klanten. En dan het commentaar op het feit dat ze niet profesioneel zouden zijn omdat ze een kant en klare uitleg/pakket hebben……….je besteld er wel!!! Ik vind dit schadelijk voor een bedrijf en ben van mening dat je je klachten bij hun moet leggen en niet hier. ik heb in het verleden ook een slechte ervaring gehad met een groothandel maar er niet over gepeinst om dit hier neer te zetten omdat ik van mening ben dat er een heleboel stylistes zijn die wel een goede ervaring hebben en ik mijn eigen klacht/probleem zelf met het bedrijf moet oplossen.
Mirella ik vind jouw groothandel toppie en gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dat het vanaf nu allemaal voorspoedig voor jullie mag gaan lopen in de toekomst!!
nouellebos@casema.nl Schreef:
——————————————————-
> Ik heb regelmatig besteld bij sireens en de
> spullen altijd op tijd gekregen.Ik had o.a een
> frees gekocht die vrij snel problemen kreeg en
> nadat ik mirella gemaild had heb ik direct een
> nieuwe opgestuurd gekregen nog voordat ik de oude
> had terug gestuurd. Mirella heeft mij wel op de
> hoogte gebracht dat ze er een poosje tussenuit zou
> zijn en dat er idd prive omstandigheden waren. Ik
> had en heb daar alle begrip voor.
Heb ook gezegd dat die keer dat ik over iets anders contact heb gehad een tijd terug, alles goed,vlot, en netjes verlopen is!
Jij bent toevallig op de hoogte gebracht van (evt) afwezigheid omdat je even daarvoor problemen had met de frees, maar de rest hoorde niets, alleen stond op de site dat er vanaf 10 Mei geleverd zou worden.
Als er daarná iets gemeld was geworden dan had óók ik daar alle begrip voor gehad.
Ik vind het
> jammer dat een bedrijf met de vloer gelijk wordt
> gemaakt als blijkt dat het even niet zo loopt
> zoals het zou horen om vervolgens er dan achter te
> komen dat sireens wel degelijk goed is voor zijn
> klanten.
Dit bedrijf wordt niet met de vloer gelijk gemaakt, er was een vraag over wie er iets wist, en daarmee krijg je reacties, positief dan wel negatief.
Ik ben hier op de hoogte blijven houden nadat ze tijd en kansen genoeg hebben gehad óm te reageren, ook al gezien er meerdere in het ongewisse zaten.
Er zijn hier wel andere bedrijven/opleidingen écht door het slijk gehaald, tot en met de ergste verwensingen toe, omdat daar niets normaal verliep, de klanten en/of leerlingen als stront behandeld werden, en één grote bak ellende was.
Dát heb je mij niet horen zeggen over Sireens.
En dan het commentaar op het feit dat ze
> niet profesioneel zouden zijn omdat ze een kant en
> klare uitleg/pakket hebben……….je besteld er
> wel!!!
Komt ook niet uit míjn mond !
Dat moeten ze helemaal zelf weten, daar verander je toch niets aan.
En dat houdt mij bij geen enkel bedrijf tegen om er iets te bestellen voor mijn toko als mij iets past.
Ik vind dit schadelijk voor een bedrijf en
> ben van mening dat je je klachten bij hun moet
> leggen en niet hier.
Zie vorige en latere reacties….
Als er iets niet goed gaat en er komt dagenlang geen enkele reactie dan probeer je elders (waar vele collegae actief zijn) uit te zoeken/vragen wie er evt iets weet….
ik heb in het verleden ook
> een slechte ervaring gehad met een groothandel
> maar er niet over gepeinst om dit hier neer te
> zetten omdat ik van mening ben dat er een heleboel
> stylistes zijn die wel een goede ervaring hebben
Dat is met de bedrijven die wél echt door het slijk zijn gehaald precies zo; Overal zullen wél tevreden mensen tussen zitten.
En ontevreden mensen of klanten die in t ongewisse zitten kunnen en mogen hier vragen of er iemand is die meer weet.
> en ik mijn eigen klacht/probleem zelf met het
> bedrijf moet oplossen.
Als dat niet lukt binnen redelijke termijn, ga je het via een andere weg proberen.
>
> Mirella ik vind jouw groothandel toppie en
> gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en dat
> het vanaf nu allemaal voorspoedig voor jullie mag
> gaan lopen in de toekomst!!
Verder is deze discussie wat mij betreft gesloten.
Mochten er weer berichten verschijnen zoals bovenstaande, of blijkt dat mensen niet goed gelezen hebben/niet álle reacties gelezen hebben, dan reageer ik daar niet meer op.
Er is nu wel genoeg over gezegd en Sireens heeft alles alsnog correct afgehandeld en dáár is ook wat voor te zeggen.
Voor t zelfde geldt was het heel anders gelopen, maar dat is nu niet (meer) aan de orde.
Leuk dat anderen hun pakket geleverd is, minder is dat ik na 5 a 10 mails nog geen enkel antwoord gekregen heb en na vele malen telefoneren ook nog geen
antwoord heb gekregen. Ik heb in begin van de maand besteld en ook betaald, wel was er een probleem met jullie verwisseling van rekeningnr waar ik
jullie ook voor gecontacteerd heb, maar helaas na een maand nog steeds geen antwoord heb gekregen.
Dus als je dit leest, gelieve even iets te laten weten! Het is nogal vervelend dat wij met zo een onzeker gevoel zitten wachten zeker nadat jullie een mail hadden
gestuurd dat vanaf 11 mei alles weer vlot zou verlopen!
Veronique.
mirella-sireens Schreef:
——————————————————-
> Beste Allemaal,
>
> Wat een reacties allemaal, misschien verstandig om
> zelf te reageren, voordat er allemaal vreemde
> verhalen komen.
> allereerst vind ik het heel jammer dat een mail
> aan klanten nu op het internet staat, dit ivm naam
> zoontje etc.
> Maar inderdaad, op de website stond vermeld dat
> wij vanaf 11 mei weer zouden verzenden, dat
> betekend ook dat ook op die datum natuurlijk al
> die bestellingen niet tegelijk uitgeleverd konden
> worden, dat vergt wat werk.
> helaas hadden wij geen telefoon of internet door
> een kabelbreuk naar het nieuwe pand, waardoor er
> niet gereageerd kon worden, allemaal heel
> vervelend.
> En toch… wanneer je alle andere reacties leest
> op internet, waarbij al ruim een jaar reactie
> staan over leveringen binnen 48 uur, dan kun je
> zien dat het niet gebruikelijk is en er wel
> degelijk iets aan de hand is.
>
> Alle klanten zijn op de hoogte gesteld, naast de
> standaard attentie een extra cleaner bij iedere
> wachtende bestelling en natuurlijk
> verontschuldigingen, voor ons ook veel prettiger
> wanneer alles gewon soepel verloopt, hier leer je
> weer van.
>
> Alle positieve reacties en felicitaties enorm
> bedankt, 3 weekjes te vroeg geboren maar het gaat
> nu geweldig goed.
>
> Voor iedereen die nog vragen heeft, of
> opmerkingen, je kunt ons gewoon weer bereiken,
> vandaag weer per mail en maandag zal de nieuwe
> telefoonlijn weer in werking zijn.
>
> En nu ik hier toch een stukje heb geplaatst,
> binnenkort een hele nieuwe lijn mooie en
> voordelige merk soak off- gel lacquers, ook in
> complete setjes, van base-gekleurde gel lacquer en
> topcoat, allemaal soak off.
>
> vriendelijke groetjes,
> Mirella - Sireens
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?