PAPAPA.NL

• Anne

(Webshop (?) papapa.nl)

NIET KOPEN !!

WORDT NIETS GELEVERD MAAR JE BENT WEL JE CENTEN KWIJT !!!! OP HERHAALDELIJKE MAILS WORDT NIET GEREAGEERD (ZOU AL SINDS OKT '11 -OF EERDER- NIET WERKEN, MAAR BEETJE VREEMD DAT DAT NIET BINNEN EEN PAAR DAGEN IS OPGELOST ALS JE ÓÓK EEN ADMINISTRATIE KANTOOR (?) HEBT OP HETZELFDE ADRES EN ZELFDE WEB-ADRES…..)

KvK KLOPT NIET, 06 NR IS AFGESLOTEN, EN BEL JE HET 0900 NR MET DE BIJBEHORENDE CODE DAN WORDT JE DOORVERBONDEN MET EEN HÉÉL ANDER BEDRIJF.

VIA FACEBOOK GEPROBEERD ; WORDT OOK NIET GEREAGEERD, OP TWITTER OOK NIET, FACEBOOK IS INMIDDELS UIT DE LUCHT OF IK BEN GEBLOKKEERD NA MIJN VRAAG WAAR MIJN SPULLEN BLIJVEN…(STOND NOG EEN VRAAG OP VAN IEMAND DIE OOK DE SPULLEN NIET GELEVERD HEEFT GEKREGEN).

BEN JE OOK BENADEELD DOOR PAPAPA.NL ?

SCHROOM NIET EN DOE AANGIFTE BIJ DE POLITIE !!

(DIEFSTAL VAN JE CENTEN, GEEN PRODUCTEN VOOR ONTVANGEN)

IK BEN NIET DE ENIGE…

• BeautiNail

Bedankt voor de waarschuwing.

Heb daar ooit een keer eerder besteld en wilde weer bestellen

• San

Op hun website staat dat ze problemen hebben gehad met de email, en problemen in de prive sfeer.

Dus misshien moet je ze nog een kans geven….

• Anne

Ja San, ik begrijp dat je dat denkt, dat zou ik in eerste instantie ook gedaan hebben, ware het niet dat dit er ten tijde van mijn bestellen nog niet op stond. Dan had ik uberhaupt gewacht met bestellen want je weet nooit waar zoiets naar toe gaat.

Na mijn bestelling kreeg ik mail dat t verzonden was maar dik 2 weken later nog niets in huis.

Vele mailtjes geschreven, via haar twitter geprobeerd, via facebook enz, maar nergens reactie op.

Op facebook en twitter was ik ook niet de enige met vragen/geen levering en facebook is toen ook meteen uit de lucht gehaald.

Ik ben gaan googelen, KvK nagekeken, maar het is nogal spooky allemaal.

Tel nrs die niet kloppen dan wel afgesloten zijn, verschillende adressen (die niet allemaal blijken te kloppen) enz enz enz.

Ik heb alles uitgezocht maar het is allemaal even vreemd.

Ze kan dan nu wel aankomen met mailproblemen maar als je een webwinkel hebt én een administratiekantoortje dan moeten computerproblemen binnen no-time opgelost kunnen zijn.

En als er problemen in de privesfeer zijn, dan hoeven betalende klanten daar niet de dupe van te worden/in onzekerheid blijven zitten. Dan moet je op je site zetten dat er tijdelijk niet geleverd kan worden en/of een datum aangeven vanaf dat dat wél weer mogelijk is. Klanten verliezen hun vertrouwen op deze manier wel, zeker ook als niet alles blijkt te kloppen als je aan het uitzoeken komt.

Ik heb haar afgelopen week bericht gedaan dat dit riekt naar oplichting en ik aangifte ga doen.

Ze heeft tijd en middelen genoeg gehad (buiten de zogenaamde “kapotte mail” om) om contact op te nemen, maar heeft het verzuimd.

(die aangifte had vandaag zullen gebeuren)

En jawel ; Gisteravond bericht hoor !! Die begon m denk ik te knijpen.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat, vandaag zou ik alsnog (ineens) mijn bestelling moeten krijgen.

• Ilse

Hier dus Ilse van papapa.nl

Jammer dat ik dit bericht tegen kom op een forum….en jammer dat Anne (die dus geen Anne heet en niet haar mailadres durft achter te laten op deze site??!?) dit heeft geplaatst…Ik heb haar gemaild dat ik begrip heb gehad voor haar reactie en ik heb haar niet de bestelling opgestuurd omdat ik hem kneep zoals zij dat zegt, maar gewoon opgestuurd omdat zij recht had op haar bestelling zoals iedere klant en dat ik helaas door allerlei prive-omstandigheden van afgelopen periode niet alle bestellingen op tijd en snel heb kunnen afhandelen mede doordat ik niet op mijn mail kon…Ik kan hier een heel lang verhaal gaan houden over het hoe en wat en waarom, maar ik weet dat prive en zakelijk gescheiden van elkaar zouden moeten blijven maar helaas was dit in mijn situatie niet mogelijk dat mijn zaken last hebben ondervonden van mijn prive-situatie…. Ik had van haar begrepen dat zij alles goed opgelost vond, maar dat meldt zij dan helaas niet nog even op dit forum…

Wanneer mensen een probleem of een klacht hebben vind ik het erg prettig als er persoonlijk aan mij gemaild wordt aan info@papapa.nl en ik zal er altijd alles aan proberen te doen om mijn klanten tevreden te laten zijn met hun aankopen via mijn site.

• Ilse

Heb reactie van persoon waarom dit gaat gehad en zij zegt dit niet gepost te hebben, terwijl er letterlijke teksten uit haar mailtjes aan mij zijn gekopieerd. Wel zegt deze persoon contact te hebben gehad met deze zogenaamde Anne, maar Anne post dit anoniem zegt zij omdat zij bang is voor reacties….Ja dat snap ik dat je het anoniem doet als je allemaal onwaarheden ergens gaat plaatsen! Ik heb al contact gezocht met nagel.startpagina

Volgens mij valt dit bericht onder http://nagel.startpagina.nl/prikbord/10880188/belediging-smaad-laster-anoniem-posten#msg-10880188

Mevrouw waar dit over gaat (ookal zegt zij nu dus van niet?!) mailt mij met verschillende namen en verschillende emailadressen, heeft 3x gemaild in 3 dagen tijd op als ik het goed zeg 6+7+8 november nadat zij haar geplaatste bestelling dd 3 november niet had ontvangen,Ik heb haar order dus een aantal dagen later toegezonden en heb haar een waardebon van 10 euro aangeboden ter tegemoetkomeing voor het paar dagen wachten welke zij gelijk heeft besteed en ook heb ook ontvangstbevestiging van deze artikelen heb gehad binnen 1 dag. mijn kvk is gewoon kloppend en staat alleen een oud mobiel nummer wellicht waarvan mijn abonnement is verlopen…..0900 nummers heb ik nimmer gehad, dus weet niet hoe mevrouw hieraan komt…

Ik ben niet van plan om hier een heel uitgebreid topic van te gaan maken, maar ik vind het onacceptabel dat iemand mijn site zo zwart kan maken met onwaarheden en mensen gaat oproepen om aangifte tegen mij te doen. Ik ben gewoon altijd per mail te bereiken info@papapa.nl en heb geen geheimen en geen oplichtingspraktijken zoals door deze zogenaamde Anne beweerd wordt en als deze Anne echt een probleem met mij zou hebben dan zou ik graag een mail van haar ontvangen.

• esther

Ook ik heb hier anderhalve week geleden wat besteld maar nog niets ontvangen, het waren maar stickers maar goed. Ook op mail reageren ze niet erg jammer maar ook ik bestel hier niets meer

• esther

Erg jammer nog steeds geen reactie of spullen miscchien moet ik inderdaad maar aangifte gaan doen!! Echt schandalig stuur dan op zijn minst even een email!!!! Waarom reageer je nu dan niet via het forum?????? Ben blij dat ik altijd eerst iets kleins bestel ipv gelijk een grote bestelling. hoop toch echt dat ik mijn spullen deze week nog krijg

IK BESTEL HIER NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• yasmine

hallo,

ook ik heb geen spullen gekregen

heb op 11 novemeber 170,00 euro betaals voor nagellak en make-up

laatste mail gekregen op 18november en daarna niets meer

krijg nergens reactie maar ook geen producten

heb vandaag aangetekend brief gestuurd en aangiften gedaan

laat jullie horen hoe het afloop

de nagellak van safari en de stripers kunnen beter bij afhaalgroothandel bestellen deze zijn zelf goedkoper

groetjes

• esther

Veel succes ben erg beniewd hoe het afloopt, zelf heb ik een hele kleine besteling gelukkig maar!! Hoop dat tmisschien toch nog goed komt en anders hoden we deze toppic levend zodat iedereen weet hoe het zit. Erg raar dat ze ook hier niet reageerd!!!!