Nageltafel met afzuigsysteem van Studio Tec

  • zina-

    Op de beurs heb ik echt de meest prachtige nageltafels gezien van studio tec.

    http://studio-tec.de/index_eng.html

    http://studio-tec.de/unsereprodukte/modellvanessadeluxe/index_eng.html

    Op de beurs zagen ze er goed werkend uit en zuigde het systeem ook goed.

    Alleen ik zit te twijfelen tussen de nieuwe van Purex of de deluxe van studio-tec. Deze zien er nog veel mooier uit, maar heeft iemand ervaring met dit systeem?

    De tafels van studio tec kan je helemaal op kleur laten maken met eigen logo etc. Maar het systeem is het aller belangrijkste. Op de beurs kan het nog zo goed lijken, maar ik hoor liever wat praktijk ervaringen.

    Wie heeft een tafel of afzuigsysteem van dit merk?

  • kimberly

    Ik heb van studiotec nieuw in de doos het losse tafelblad met daarin de studio tec ds airmax afzuiging. Ik heb deze 1,5jaar geleden gekocht met de bedoeling hier losse tafelpoten (ikea/bouwmarkt) onder te maken. Maar tijdens de levertijd heb ik door priveomstandigheden moeten besluiten te stoppen met het zetten van nagels. Het is dus nog nooit gebruikt. Het zit nieuw in doos en met extra filters. Het gaat om een kersenkleurig blad (zie studio-tec.de onder table tops. het is het model zoals op de foto) met de ds airmax afzuiging. Ik heb er 865 euro excl btw voor betaald. Dit mag voor een schappelijke prijs weg want ik doe er niets mee en om het nieuw en ongebruikt in de weg te laten staan is niet mijn bedoeling.

  • zina-

    bedankt voor je reactie. opzich is heet een leuke aanbieding van je, maar een kersenkleurig blad past helemaal niet in mijn salon.

  • Brenda

    Hallo kimberly,

    Ik lees net je berichtje, wat is je vraagprijs voor het blad en de afzuiging.

    Grtz Brenda

  • kimberly

    Hallo Brenda

    Ik dacht zelf aan circa 400 euro???

  • Veronique

    Hallo Zina,

    Ik heb zo'n tafel inclusief de Airmax 800-afzuiging.

    Uit ervaring kan ik dus zeggen dat mijn voorkeur echt naar deze uitgaat, hij is niet alleen (filter) makkelijk schoon te maken, je hebt totaal geen vijlstof meer op je tafel liggen na afloop van een behandeling. Het afzuigsysteem werkt naar mijn idee echt nog een stuk beter dan die van Purex, het is krachtiger en zeker stiller.

    Hoop dat je hier iets mee kunt, mocht je nog vragen hebben, hoor ik ze wel!

    Zag trouwens ook dat je de tafels en afzuiging bij B-You in Hengelo kunt kopen (zie website www.byou-shop.nl). Ik neem aan, dat je hem daar ook nog werkend zou kunnen zien!

    Groetjes,

    Veronique

  • Esther

    Dag Kimberly,

    Ik heb wel interesse.

    Zou je mij een paar foto's kunnen mailen?

    Gr. Esther

  • Kimberly

    Wat is je mailadres voor de fotos

  • Kimberly

    Het is dit model en dan van de 3 staande bladen op de achtergrond de meest linkse.(houtkleur)

  • B-You

    Hallo Zina,

    Mijn naam is Ester Derkink van B-You in Hengelo. B-You is een groothandel en opleidingscentrum voor hand-, body- en voetcosmetica. Ook zijn we exclusief verkooppunt voor Nederland voor de Studio TEC manicuretafels met de Airmax 800 aftuiging. Onze ervaringen met dit systeem zijn zeer positief. We hebben in onze groothandel een demontafel staan die je zou kunnen komen testen. Op onze site www.byou-shop.nl kun je de verschillende modellen en mogelijkheden vinden. Kijk dan even in de shop bij http://byou-shop.nl/accessoires/meubels.html

    Je bent ten alle tijde welkom om je vragen te stellen en demogelijkheden door te nemen.

    Je kunt ons telefonisch bereiken op: 074-250 34 30 of per mail: info@byou-shop.nl

    Ik ben benieuwd naar je reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Ester, team B-You