afweken bluesky

  • Miranda

    Kopen jullie deze goedkope aceton bij de groothandel? En dan per liter ofzo?

  • Eljee nails

    Je gebruikt toch geen nagellakremover ? Je moet echt de aceton hebben hoor!

  • Profiel Non-Actief

    Ik haal flesjes bij de etos. Bij de groothandel vergeet k het aldoor mee te nemen.

    Acetone is acetone en indd zoals hierboven vermeld werd geen nagellakremover dat word echt uren werk.

  • liekeisleuk@hotmail.com

    heb iets gelezen over CND nourishing remover… Zou dit iets zijn voor mijn probleem?!?! iemand hier ervaring mee?

  • Profiel Non-Actief

    Die werkt alleen optimaal bij CND Shellac. anders duurt afweken nog lang :)

  • nailsnatural

    ::o ow mag ik even heel dom doen? ik week altijd af met nagellakremover met aseton erin?!…. duurt het daarom zolang voordat me nagels eraf zijn? whhahahahhaha…woeps

  • Profiel Non-Actief

    VIIIIIII ::o

    Ja daarom duurt het zo lang hahaha.

    Pure acetone of het afweekmiddel wat de groothandel je aanraadt.

    Het heet niet voor niks NAGELLAK-remover he hahaha.

    XXX

  • nailsnatural

    hahhahaha erg he!!…. komt omdat ik al heel veel had voordat ik de opleiding begon dus geen pakket hoefde aan te schaffen, alleen per mail doorgeven wat ik nog niet had.. en hier nooit maar dan ook nooit bij stil gestaan!…. gelukkig alleen mezelf nog maar hoeven afweken whahhaaha…. nou dit is wel de mop vh jaar :D

  • Diana

    Ik gebruik de gellak van solid en magnetic en beiden laten zich heel goed afweken met de nourishing remeover van CND.

    Ik vijl de gellak even open en breng de remover aan op een removerwrap en binnen 8 minuten laat de gellak zich prima verwijderen.

    Geweldig spul.

  • DreamNails

    Als je met de Bluesky Gel Polish in echte dunnen laagjes op gezet, weekt het met aceton binnen 10 à 15 min gewoon makkelijk los.