Wie werken hier mee? Heb net een proefnemer laten zetten en ben benieuwd naar de ervaringen
Zet het vooral bij dames die een allergie hebben voor zowel acryl als gel.
Voor dames of meiden onder de 16 jaar (wel met toestemming van een ouder) die een tijdelijk of eenmalig nagel verlenging willen tijdens feestjes of vakantie.
Overwegen dragen dames het hier die i.v.m.hun werk dus geen nagelverlenging mogen dragen zoals verpleegsters en dames die bij slagers of kaas en beleg afdelen staan.
Heb er altijd goede reactie op, het draagt licht en kan in de gewenste lengte geknipt worden en in vorm gevijlt waar ik voorheen altijd met nagellak de French of de gehele nagel lakten, want dit moet natuurlijk wel met dit systeem, doe ik tegenwoordig alles met de gel polish.
Ook kan je de meeste nailart producten gewoon gebruiken en zetten zoals stickers, waterdecals, stripers streepjes en stippen en zelf steentjes kan je er op plakken.
De meeste vaste dames, weken dit systeem zelf af een avond voordat ze naar mij komen voor een nieuwe set, omdat ik weet dat ze dit ook netjes doen, durf ik dit ook met een gerust hart hun dit te laten doen.
Zelf zet ik bij bruidjes dit systeem als ze alleen maar voor de trouwdag een nagel verlenging willen hebben, ze kunnen het namelijk altijd zelf afweken.
Nieuwe klanten of bij twijfel week ik voor de nieuwe behandeling in de salon af, omdat ik niet weet of ze dan wel op de juiste manier tewerk gaan en in plaats afweken het er af breken met al de gevolgen van dien.
Bij de meeste van mijn klanten die dit systeem standaard blijvend dragen zit het zo ong. 4 à 5 weken, dan gaan ze toch wel een uitgroeirandje krijgen wat niet mooi is en de nagel vaak te lang gaat worden.
Heb zelf weleens dames die vaker per jaar op vakantie gingen en dan te laat voor het maken van een afspraak kwamen 6 tot 7 weken een set op hun nagels gehad, lakten dan zelf de uitgroei met 2 laagjes top af zodat het minder zichtbaar werd en zo geen lucht, vuil of zeep restjes via de uitgroeirand onder de tip kon binnen dringen.
Als dit systeem goed wordt geplaats kunnen je klanten dus lang plezier hebben van een nagel verlenging.
De prijs wat ik er voor vraag, = E 31,50 hierin zit dan de gehele set met een gel polish kleur French of geheel gelakt, voor de nailart komt er dan extra een bedragje bij, dit is afhankelijk wat ze kiezen.
Mocht je voorbeeldjes willen zien van wat er allemaal mogelijk is met dit systeem, kijk dan even op mijn salon website in het foto album onder Prescription Nails er staan er heel wat.
Mocht je nog meer willen weten, geef maar een gil, mij bellen mag ook, nummer is terug te vinden op mijn website en webshop.
Klinkt heel interessant! Ook voor mezelf. Heb zelf mooie nagels die ik in feite niet hoef te verlengen. Alleen mijn wijs en middelvingers worden nooit lang op 1 wijsvinger heb ik nu een proefnagel zitten. Heel erg wennen dat die nu ineens lang is
Zou dit wat voor mijn vriendin zijn? Door haar medicijn gebruik klapt zowel acryl als gel er met een paar dagen af.
Tnx voor je uitgebreide antwoord Henny!(tu)
Ja, ik heb ondertussen een site gevonden waar ze het systeem verkopen ook.
Al moet ik wel zeggen dat een start pakket €295,- wel erg aan de prijs vind.
Een proef pakket is €25,- maar daar zit lang niet alles in wat je nodig hebt!
Geen idee of er ook een stappenplan bijzit, zover was ik nog niet in onderzoeken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?