Prescription nails

• So-Nails

Bij die complete kit zitten 125 verschillende maten en mallen etc.

Als je losse setjes besteld ben je natuurlijk veel goedkoper uit

• DreamNails

La Petite Nails & Beauty mag ik vragen welke site je gevonden hebt.

En de prijs is wel voor het hele pakket, de kit en alles wat je nodig hebt om te straten met dit product, als het bij je in de salon aan slaat en je krijgt hier genoeg voor klanten is het, het geld echt waart, ik heb er nooit spijt van gehad om hem aan te kopen.

• Bizzy

Als iemand nog interesse heeft… ik stop met nagelen en heb dus van Prescription Nails alles ter overname. Ook de instructie.

Stuur me dan even een prive berichtje.

• Remediek nails

Hallo, ik zie dat het maanden geleden is dat je bericht is geplaatst , maar heb je de kit nog ?

Ik heb het proefpakket gekocht zonder stappenplan wat wel lastig is. Waar week je de nagels mee af ?

• Bizzy

ja, ik heb de kit nog. ik gebruik hem nog steeds voor een paar klantjes, maar heb al afgebouwd.

nagels week ik af met een acrylremover, nooit met pure aceton. Te slecht voor de nagels.

ik lees hier niet elke dag, dus als je meer info wilt stuur me dan een prive berichtje via dit forum.

• disco_90@hotmail.com

Ik heb 2 starterspakketten van Prescription nails te koop, 1 splinternieuwe en 1 zo goed als nieuwe (1 lijm is gebruikt en een paar tips, zitten wel nieuwe navultips bij) indien interesse kunt u mailen naar Disco_90@hotmail.com