Welke Soak off gel is makkelijk / snel af te weken?

• Linda

Hallo Meiden,

Voor versteviging onder de gellak ben ik op zoek naar een makkelijk afweekbare soak off gel.

Welke gebruiken jullie? Waar hebben jullie goede of slechte ervaring mee?

Mijn ervaring met gellak is dat het ene merk er met een paar minuutjes af ligt en de ander toch (ook na goed open vijlen) een stuk lastiger is. Vandaar mijn vraag.

Hoop dat jullie me een goed merk kunnen tippen!

• loesv

Hi,

Ik werk met Gelish, gaat prima met afweken!

• Profiel Non-Actief

Ik werk met bluesky Soak off gel. Is in 10-15 min af te weken.

• dieseltje2

Ik werk met de structure gel van harmony (gelish) en de Ezflow Trugel (dit is een gelpolish). Ik ben er heel tevreden over en mijn klanten ook!

• Sunny72

Hey Deb… maar die hebben toch geen soak off gel die je onder een gellak/gelpolish zet ???

Maar misschien zit ik er helemaal naast…. ??

• Profiel Non-Actief

Goeiemoggel, ik verkoop een Soak off gel voor onder de gelpolish.

Zelf gebruik ik deze ook en werkt fantastisch.

Ik heb te snel gelezen goed dat je het zegt.

Maar als je deze Soak off gel eronder dun opzet wat voor genoeg versteviging zorgt is deze ook in 15 min af te weken.

Daarnaast gebruik ik ook me left over van Brisa Lite.

Groetjes Deb

• DntjeD31

Ha Deb, welke is dat dan ? nou ben ik ook wel nieuwsgierig ernaar (:D

• nina kerremans

Ik heb de brisa geprobeerd maar weekte niet makkelijk af. Ik gebruik nu de stak off manicuregel en gellak van vip naildesign. Deze werkt fijn, is makkelijk af te weken en blijft super goed zitten.

Groetjes nina

• Profiel Non-Actief

DnDtje hier de link voor de gel.

Ik gebruik hem ook en is erg fijn in gebruik. Trekt mooi glad en ik week het binnen 15 min af. Ideaal!

Soak off gel

• dieseltje2

Ik snap er helemaal niks meer van hoor Deb…. jij gebruikte toch alleen nog maar de Brisa Lite???