beste mensen graag had ik mijn ervaring met deze online shop mede gedeeld reden dat andere mensen gewaarschuwd
Zijn met de gang van zaken van deze online shop.
Enkele weken geleden vroeg ik via e 'mail of bepaalde producten op voorraad waren kreeg snel een mailtje terug dat mijn gevraagde items op voorraad waren waarop ik een bestelling deed en betaalde via bankcontact.
Na een week geen nieuws van mijn bestelling na verschillende mails naar hun info contact adres geen gehoor.
Uiteindelijk maar gebeld naar het nummer waarop ze van maandag tot vrijdag bereikbaar zouden zijn maar na vele oproepen niemand thuis. Na veel heen en weer gemaild uiteindelijk toch een maailtje de zending zou volgens hun systeem gewoon verzonden zijn nog een week gewacht en niets in mijn bus. Dan sturen ze een mail dat gevragde producten toch niet op voorraad waren en dat de reden was dat ik het pakketje niet ontving???
Heb dan hun medegedeeld dat ik hun manier van werken ni kan volgen en wegens de onregelmatigheden
Ik mijn geld terug wou gestort krijgen.
Daar gingen ze mee akoord enkel wacht nog op het geld.
Weerom geprobeerd om telefonisch contact te krijgen faalde elke keer tot op heden.
Deze online shop zit te beltrum nl
U bent gewaarschuwd als u daar besteld