DECO NAILS ervaringen

• Elske

Mensen met ervaring met bestellen bij DecoNails ?

Heb er wat leuke dingen gezien, maar bij googelen stuitte ik op klachten over hen.

Wie kan mij er meer over vertellen, hoe is het nu met de service, de levering, e.d ?

Hoor/lees graag (recente) negatieve én positieve ervaringen over DecoNails.

• Bizzy

Ik heb alleen maar goede berichten. Staan regelmatig op beurzen. Hebben een mooi assortiment aan producten. Voor mij persoonlijk dus helemaal niets mis mee.

• Thea

Ik heb diverse dingen gekocht bij hun op de beurs. Lijkt me niks mis mee.

• Sunny72

Heb laatst (3wk geleden) nog online besteld… top! snelle levering, alles zeer goed verpakt ivm verzending op de hoogte gehouden door mail, dus ja alleen maar positief… en heeeeerlijk veel keus en goedkoop!! en nee ik werk er niet voor ofzo… haha

Sunny

• rikasnagelstudio

mankeerd niks aan.

Misschein hebben de verkeerde beoordelingen wel iets wat eigenlijk iets heel kleins is… bijvoorbeeld ene kapotte verpakking, maar aan de post te schudden met alle dozen denken ze niet

• Elske

Het ging mij meer om het online bestellen.

De negatieve dingen die ik vond dateren van eind 2012 (staat ook iets over op dit forum).

Dat ging niet over kapotte verpakkingen door de post, maar over de levering en niet reageren op mail en telefoon ed.

Maakt mij ook niet uit, ik heb hier nooit besteld en een beetje “research” naar ervaringen kan nooit kwaad toch ?

Ik (en velen met mij) zijn bij bepaalde webshops al vaker het haasje geweest en daar zit ik niet nog een keer op te wachten.

Bedankt voor de reacties tot zo ver !

Mocht ik hier gaan bestellen, dan kom ik er zeker op terug om verslag te doen (positief of negatief).

Want positief is dan ook wel een pluim en vermelding waard :)

• La Petite Nails & Beauty

Over positieve reacties gesproken.

Ik heb in april 2 uv tunnel lampen besteld bij Beauty Concurrent!

Nu was er van 1 lamp 2 lampen stuk.

Dus ik bestel gewoon 8 nieuwe uv lampen…. Nou die deden het dus niet!

Wat blijkt: in mijn tunnel lampen zitten 9W L lampen.

Ik bestelde dus 9W en die deden het niet :S

Mailen naar Bas….. En vandaag kwam hij met een doos lampen aan…

Alles omgewisseld en mijn tunnel lampen doen het weer, ook kreeg ik nog een aantal vijlen.

Als dat geen service is dan weet ik het niet meer.

Bas bedankt! Toppie…. Dus bij de Beauty Concurrent kan je best bestellen, en super snelle levering en afhandeling als het niet goed is!

• Miranda

Ik heb toevallig voor de eerste keer een paar weken terug online een bestelling gedaan,snelle levering niks mis mee,

maar dat is mijn mening natuurlijk,heb ook pas 1x besteld.

• agnetha

Bestel en kom regelmatig bij ze. Vriendelijke mensen. En altijd alles netjes op tijd.

• Elske

(tu)