Lekker normaal zijn ze! Kom er geregeld en altijd even vriendelijk! En de gelpolish us top! Blijft echt lang en mooi zitten
Het ging mij puur om t ONLINE bestellen, en niet om hoe ze zijn in de zaak als je er komt. Daar kan een wereld van verschil tussen zitten.
Ik heb het er inmiddels op gewaagd en heb op 5 Juli een bestelling geplaatst.
9 Juli heb ik de spullen ontvangen.
Ziet er goed uit allemaal, maar helaas één klacht ; Had 2 x 80 Gelsponsjes besteld, maar in 1 doosje zaten géén 80 sponsjes, en in het andere doosje zaten er ook geen 80 (zijn de halve sponsjes langs de randen gewoon meegeteld) én ook nog eens hartstikke vergeeld.
Ik heb betaald voor 2 x 80 sponsjes die niet ook nog eens vergeeld zijn…
Direct na het uitpakken een mail gestuurd (9 Juli) met het probleem en gevraagd hoe dit opgelost gaat worden.
Tot op heden nog geen reactie terug gehad.
Op de webshop staat wel dat ze van 8 juli t/m 29 juli geopend zijn op maandag woensdag en vrijdag van 11.00 tot 16.00 uur.
En van 30 juli t/m 20 augustus zijn ze gesloten.
Ik moet dus maar even geduld hebben, al vind ik dat die mail gisteren (wo) wel beantwoord had kunnen worden, lijkt mij niet zo moeilijk tussen de evt bestellingen door. Ze zitten dan toch “achter de pc” ….
Ben benieuwd, wordt vervolgd.
Els, ik had vorige week ook een bestelling gedaan, kwam allemaal keurig snel binnen, maar ik had een kleur gelopolish besteld, die echt babyroze was op de site. Ik was weg van de kleur dus had ik die gekozen, en terwijl marian aan de telefoon mij hielp! Haar woorden waren, “zoals je de kleur hier op de site ziet, zo zijn ze ook in het echt, want ik heb zelf de kleuren op een tip gedaan”. Ik dacht, jippie, daar kan ik iets mee. Nou mooi dat het een heel andere kleur was! Gebeld, en ze was idd heel erg vriendelijk, maar ik kon geen foto verzenden en zij zei nu, ja, maar ik heb op een ivoor kleurige tip gelakt! Ja, dan krijg je toch een vertekend beeld? Het is ook mijn fout, hoor, ik had misschien nog duidelijker moeten zijn, maar ik heb nu besloten dat ik dit niet nogeens doe. Dit schiet zo niet op. Ik wil maar zeggen, pas op met de kleuren gelpolish, want ze zijn echt niet precies zoals ze op de site lijken. Verder absoluut geen klagen over de levering!
Ik gebruik alleen de Gelpolish van Magnetic, maar snap je heel goed. Das best balen…
Ik heb het wel ooit gehad met glittergel, zou dekkend zijn (van Magnetic) maar t was toch echt transparant met een glittertje er in en 3 verschillende kleuren. En dat zijn toch behoorlijke prijzen die je dan kwijt bent. Jammer maar helaas :-(
Wat betreft antwoord op mn “probleem” ik denk dat ik even geduld moet hebben al blijf ik erbij dat je ook als je om de dag aanwezig bent, wel even mails kunt beantwoorden…
Levering op zich was ook geen probleem, de 5de besteld en de 9de binnen (DHL bezorgd niet in t weekend volgens mij) en ook bericht van verzending met Track & Trace gehad.
Nou inderdaad ik vind dat er wel geantwoord kan worden.
Ik heb zelf dan me webshop en ik beantwoord 2 x per dag mijn mail. Tussen 12:00 uur en 13:00 en savonds om 20:00 tot 21:00 uur.
Het is een kleine moeite maar je maakt er iemand wel even blij mee.
Hoop dat je snel je reactie krijgt op je mail. Enne halve sponsjes tellen niet als 1 hele . Dat is wel heel raar.
Nah…beetje sneu wel :-(
Nog even terug ; 1 doosje zaten er geen 80 in, het andere doosje ook lang niet, en waren de halve sponsjes als 1 geteld en ook hartstikke vergeeld !
Ik had foto's opgestuurd omdat ze daar naar vroegen.
Heb er nog bij gezet dat de vergeelde sponsjes in t echt een stuk geler zijn dan dat de foto laat zien, en dat ik het doosje met de halve en vergeelde sponsjes terug wilde sturen zodat ze het zelf konden bekijken hoe erg t was, én dat als ze mij nieuwe sponsjes zouden toezenden, ze deze van mij wel uit het doosje mochten halen en in een bubbeltjes envelop mochten doen zodat het hun geen extra verzendkosten zou kosten ; Géén bericht meer op terug gehad.
Gisteren zat er een bubbeltjes envelop bij de post, ik blij, maak de envelop open, zitten er maar 40 sponsjes in….
Als het mijn bedrijf was geweest had ik er zeker 1 x 80 nieuwe in gedaan PLUS nog een paar extra omdat er in t andere doosje geen 80 zaten.
En als ik de “klagende klant” bv niet geloofd zou hebben oid, dan had ik gezegd stuur ze maar even op zodat we het beter kunnen bekijken. Maar ik had niet zoals in dit geval maar 40 nieuwe sponsjes opgestuurd.
Vind ik een beetje “zielig”, en ik had een flinke bestelling gedaan bij DECO NAILS…
Toch maar eens nadenken voordat ik daar ooit nog weer bestel, want stel dat er een keer wat is waar meer centen mee gemoeid zijn dan een paar gelsponsjes…
Ik vind nl dat het niet mag uitmaken of het om 3 euro gaat of om 300 euro ; Niet goed is niet goed, ik heb betaald voor 160 hele en witte sponsjes, en ik ben van goede wil geweest wat betreft foto's sturen en evt terug sturen van het product….
Hoofdstuk Deco Nails afgesloten……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?