krom groeiende nagels

  • nagelsan

    Hallo,

    Ik heb van mezelf krom groeiende nagels.

    Dwz dat de nagels van mijn wijs en middel vingers naar beneden groeien in plaats van recht uit.

    Ik heb wel hele sterke en verder ook hele mooie nagels, maar ik stoor me er aan dat deze nagels niet op een mooie manier lang worden.

    Wat zou ik hier het beste aan kunnen doen?

    Verstevigen met gel/acryl op eigen nagels?

    Tips zetten met acryl of gel?

    Of met sjablonen werken met acryl/gel?

    Of hebben jullie betere/andere tips om te voorkomen dat ze krom groeien.

    Dank jullie wel alvast voor jullie tips en adviezen.

    Groetjes Sandra

  • karin

    Geen idee ben benieuwd .

    Groetjes karin

  • nagelsan

    ik ook. haha

  • dieseltje2

    Volgens mij kun je hier weinig aan doen met alleen gelpolish… Die nagel zal toch krom blijven groeien…. Een optie zou een gel of acrylnagel kunnen zijn die je op de top heel dik opzet en later wegfreest aan de onderkant…. uitholt zeg maar

  • J.van Veen

    Ik heb dit (helaas) ook en het mooiste resultaat vind ik om de natuurlijke nagel kort te vijlen en dan met sjabloon te verlengen.

    Met de opbouw geen extra bolling op de apex maken maar meer naar voren te halen. Model vijlen en hopla een prachtige “rechte” nagel.

  • Janneke JMS

    Zoals J.van Veen het beschrijft zo doe ik dat ook. Dit noemt men Haviksnagels en deze kun je het beste zo kort mogelijk houden. En de enigste optie is te verlengen met een sjabloon. En persoonlijk is acryl hier het beste voor ivm deze veel meer stevigheid bied dan een gel. Succes

  • J.van Veen

    Ik werk enkel met soak-off gels en ook dat gaat prima hoor Janneke ;)

  • Nails&wimpers

    hoi

    ik heb klant met krom groeiende nagels

    de punt van haar nagels (niet alle nagels) groeien krom en het punt drukt op haar vingertop .

    wat ik doe:

    ik vijl voorzichtig get ingegroeide nagel aan de onderkant ,plats sjabloon recht en maak geen bolling (werd al gezegd) wel iets dikker maken dan normaal.

    - kort houden

    - met acryl verlengen

    - geen tips

    mijn klant: haar nagels na 4 maanden behandeling : haar nagels groeien niet meer in het vinger top , acryl zorgt dat de nagel meegaat in de juiste richting.

    s6

  • nagelsan

    Dank jullie wel voor de antwoorden!

    Ik denk dat ik inderdaad ga proberen ze zelf te verlengen met een sjabloon en acryl.

    Bij mij groeien ze gelukkig niet in, maar vind het gewoon geen mooi gezicht.

  • Profiel Non-Actief

    Ik heb ook een klantje die haviksnagels had, ik heb deze continu kort gehouden en uiteindelijk moesten ze eraf voor dr nieuwe job, eindresultaat, ze komt nu voor gelpolish EN ze groeien niet meer krom :D Taak volbracht haha.