posh nailbar nageltafel

• esther

Ik kwam deze tafel op marktplaats tegen. Leek mij zeer interessant. Is precies als de purex tafel alleen dan voor 800 euro nieuw. Iemand ervaring mee?

• rikasnagelstudio

geen link ?

• esther

posh nailbar Sorry lukte gister niet

• dieseltje2

Ik heb hier ook naar geinformeerd. 23 oktober staat hij bij hun in de showroom en ga ik kijken……

Ik kreeg de volgende mail:

Het klopt inderdaad dat de tafel vergelijkbaar is met de Purex nageltafel alleen dan vriendelijker geprijsd.

Ons uitgangspunt bij de Posh Nail Bar is dat we de tafel voor iedereen wat betaalbaarder willen maken.

Ik heb een aanvraag bij onze fabrikant gedaan v.w.b. de afmeting. Zodra ik antwoord heb laat ik u dat weten.

Ik wil namelijk een grotere tafel dan 1.20…

Ik ben benieuwd!! Het klinkt mooi en ziet er idd uit als Purex (die ik schandalig veel te duur vind… hoe goed het ook werkt)

• esther

Helemaal mee eens, hoop alleen dat het systeem los te koop is om in eigen tafel in te bouwen.

• Marga1984

Ziet er goed uit op de foto. Ik ben ook heel benieuwd wat de reacties zullen zijn op deze tafel. Ik hou deze topic in de gaten!

• esther

Whoehoe krijg net te horen dat het systeem ook los te koop is voor 499 inclusief! Eindelijk een goede afzuiging voor een normale prijs!

• GeorgiaNails

Ik vraag me dus af he.

Ze zeggen in de omschrijving dat aan de linkerkant van de tafel een koepeltje staat om je dappendish ervoor te zetten.

Maar ik ben rechtshandig en vind het dus ook fijn om mijn dappendish aan de rechterkant te hebben.

Dus dan zou dat voor mij overbodige waarde hebben .

Of zou je dat erbij kunnen melden dat ze dat dan aanpassen???

• Hanneke

wouw, dat ziet er goed uit! ben heeeeeeel benieuwd naar jullie conclusies erover!

• Hanneke

MP advertentie van de link hierboven is er niet meer, dit is de site begrijp ik: http://www.beautywaves.nl/inrichting-en-nagelfrezen/1756-posh-nail-bar.html