merk, no label of onbekend merk... wat zou jij doen?

• Nails&wimpers

Ik vroeg mijzelf af wat de meeste nagelstylistes zullen kiezen?

Iedereen probeert af en toe een ander product/ merk of no label.

Wat kies jij :

- merk, zeer goed , duur inkoop

- no label , goed, goedkoop

- onbekend merk, zeer goed, goedkopper

- maakt niet uit , als maar goed is en mijn klanten tevreden zijn

ben benieuwd :)

• CN

Ik het begin maakte het mij niet veel uit, gezien ik toen nog veel moest oefenen oefenen en oefenen. Nagels bleven breken.. Toen overgestapt naar een echt merk. Verschil was er meteen, want nagels braken bijna nooit meer af! Vind het wel wat professioneler overkomen als je een merk gebruikt dan een no-label. Verder weet je ook niet wat voor ingrediënten in de no-label zitten, wat toch ook wel heel belangrijk is! Ik kies voor een merk, maar zonder merk als het alleen om te oefenen is of voor die pops-dingen of nepvingers.

• Info@momentibeauty.nl

Ik heb een beetje de omgekeerde ervaring. Ik heb mijn opleiding gevolgd bij brillbird in Lelystad. Het merk werkte echt super en dacht daar wil ik nooit meer vanaf. Ik kijk altijd veel af van filmpjes op youtube en kwam daar in aanraking met wat andere merken. Ik gebruik nu een merk die kwalitatief nog beter is dan brillbird, maar stukken goedkoper. Het merk is in Nederland niet zo bekend, maar in het buitenland zeker wel. Soms moet je verschillende dingen uitproberen denk ik voor je weet wat het beste bij je past.

Wat gebruik je zelf op dit moment?

• Nails&wimpers

YN , CND en CN

• Info@momentibeauty.nl

YN heb ik nooit geprobeerd, CND was altijd goed en CN heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Nogmaals.. denk dat het heel erg vanaf hangt wat je zelf prettig vind :)

• Petra's Nails

Ik koop tegenwoordig gel bij Megapoint in Tiel, een grote groothandel voor nagelstylistes, pedicures en massage en schoonheidssalons. De gel is van het merk B.O. en is verkrijgbaar in pink, clear en white en die zit zo vast als een huis!! Echt een hele fijne gel. Waarschijnlijk bij niemand bekend maar hij is erg goed. Hij is niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste!! Ik ben er weg van!

Vanwege een allergie voor acryl heb ik er ook een fibergel bij als alternatief hiervoor. Deze had ik voorheen van Miyoshi en nu van Florence.

Groetjes Petra

• Hanneke

YN & ProNails, dan weet ik zeker dat de ingrediënten goed zijn!

• Yvel

He Petra, bevalt de fibergel van Florence je wel goed?

Magnetic vond je niet fijn. Ben ook benieuwd hoe die is maar ze hebben geen probeer verpakking.

• Petra's Nails

Hoi Yvel,

Ik werkte dus voorheen met de fibergel van Miyoshi en die van Florence bevalt goed (had PB gestuurd naar DNTJE) wist niet dat er nog meer interesses waren dus sorry(:P)

Die van Florence is qua dikte en structuur vergelijkbaar met die van Miyoshi. Die van Magnetic daar zag ik geen korreltjes in en die vond ik niet prettig werken. Die van Florence werkt erg fijn. Heb hem vorig weekend op mijn eigen nagels getest. Zit nu natuurlijk pas een week en zit dus nog prima.

Van die van Magnetic heb ik ooit een proefpotje besteld via Fancydesign of zo iets maar zij is volgens mij er mee gestopt.

Florence heeft wel proefpotjes te koop maar niet in de fibergel. Ik heb dus maar de gok genomen en de kleinste potjes gekocht, maar tot nu toe geen spijt van…

Groetjes Petra

• rikasnagelstudio

zou nooit met en no label merk gaan beginnen, je weet niet wat hierin zit.

Dit kan leiden tot erge nagel ziektes ed.

Mocht je met een merk gaan werken en er is iets mee kun je altijd terug vallen op het bedrijf,

Die zijn hier goed voor verzekerd, alles is gecheckt en gecontroleerd.

Zelfs label merken hoeven niet duur te zijn.

Wij sponsoren pink ribbon , onze logo bestaat dan ook uit pink ribbon

De keurmerk MKB OK (foto wil niet) is aanwezig.

Mocht je niet zeker weten of een lijn of merk goed is kun je het zelf gaan checken. iedere goede lijn moet proefsetjes hebben op de site

Of dit nou tegen een bedrag is of gratis het moet erop staan!

webshop

Gr.rika