Bluesky led gl

• wendy3

Ik zag bij marianails dat er nu ook Bluesky gel is!

Werkt iemand hier mee? En hoe werkt dat?

• CN

Ben ik ook zeker benieuwd naar! Ook of je er echt een nagel mee kan bouwen? Of verkleurd deze? Weekt het gemakkelijk af? Uit te harden onder UV of alleen LED (staat niet duidelijk op de site)? Ik volg mee!

• wendy3

Ik zag wel zowel uv als led. Is het vergelijkbaar met brisa lite? En idd kun je er mee bouwen? Zou dat graag willen weten want was net van plan in de brisa aan te schaffen. Als Bluesky het ook heeft is mijn keuze snel gemaakt!

• DreamNails

Inderdaad ( op het moment nog niet leverbaar, maar we verwachten ze binnenkort ) verkopen wij nu ook de gel van het merk Bluesky.

Het werkt net als gewone gel, ook zijn deze gel in LED lampen en de normale 9 watt uv-gel lampen uit te harden.

Tevens is de gel afweekbaar.

De nieuwe gels zijn vele malen sterker dan onze eerdere afweekbare gel, die bleven soms wat te flexibel.

Met deze gel kun je makkelijk lange verlengingen maken.

Na uit testen, zaten echt als een huis en is erg dun te zetten. Dat is ook weer super handig met het afweken natuurlijk.

• CN

Nu heb ik met BrisaLite laatst een set gelnagels gezet, met verlenging dmv tips. French gezet met zwarte BlueSky. Leek echt supermooi te worden, tot ze waren uitgehard en onder de lamp vandaan kwamen….. Een vage blauwe waas in de BrisaLite gel?! Ervaringen mee? Is dit ook met BlueSky (ervaringen?)? BrisaLite ga ik waarschijnlijk verkopen want mijn merk is het niet helemaal.

• wendy3

Lijkt me ideaal. Wanneer is de verwachte levertijd ?

• DreamNails

Wendy, ik heb nog geen bericht gehad vanaf wanneer deze verwacht wordt,maar hoop zelf snel, wil je evt. wel op de hoogte houden of mijn webshop even in de gaten houden.

• Yvel

Misschien komt dat omdat je bij het aflakken met topgel over het zwart gaat en dat dan meeneemt over de hele nagel.

Sommige gels of soaks geven iets af.

Ik gebruik de Brisa en heb nergens last van.

• Nails&wimpers

hoi

ik heb hem verwijderd

is toch niet te begrijpen wat ik schrijf

• wendy3

Sorry maar volg je niet.. of ligt t aan mij?