Ik heb beide, je kan mij vinden onder Charell's Nagelstudio
Ik heb nu bijvoorbeeld een introductiekorting (ben in juli begonnen), op ALLES 30% korting + een spaarsysteem + een FB-actie. Mijn prijzen zijn nog onder de gemiddelde prijzen in mijn buurt (en dan OOK nog is die actie erop). Als mensen klagen? Prima, zoek maar lekker verder! Ik weet namelijk toch dat ik de goedkoopste ben ivm die actie. Ik ben net begonnen, heb een hart voor iedereen, maar sommigen zijn echt alleen op het goedkoopste uit. Het beste kan je zeggen dat mensen korting krijgen, dan dat je goedkoop ben. Dat is namelijk iets wat tussen de oren vd mens zit, en klinkt dan veel aantrekkelijker. Ik ben dus 3,5 maand begonnen, en heb deze maand een inkomen van 600 (schoon), en dan is dit nog van de introductiekorting-prijzen. Niet slecht geloof ik? November heb ik op bepaalde behandelingen 15% introductiekorting.
Waarom vraag je geen reiskosten als ik vragen mag? Gewoon doen, want dit is ook een stukje extra service dat je geeft! Je kan bijv zeggen dat je in een straal van 3 km gratis aan huis komt, en indien verder 1,00 extra per km bijvoorbeeld!