Hoe doen jullie dit?Actie, ook voor bestaande klanten?

• Miranda

Hoi dames,

Ik wil voor november een actie houden voor een set gelpolish,eens kijken of ik daardoor wat meer klantjes

kan krijgen.Maar moet ik dit dan ook doen voor mijn klantjes die ik al heb?

Hoe doen jullie dit? Alleen voor de de nieuwe klantjes?

Alvast bedankt.

Groetjes Miranda

• rikasnagelstudio

ja geef ze ook die korting.

Is wel zo eerlijk.

Met acryl doe ik altijd… nieuwe set zoveel bijvullen zoveel.

Zo krijg je geen boze klanten

• Miranda

Ja Rika,je hebt eigenlijk wel gelijk!

• rikasnagelstudio

kijk ff op mijn aanbieding pagina: mijnsite

Zo doe ik het dus ;-)

• CN

Boze klanten waarom? De ene keer doe je een actie voor nieuwe klanten, de andere keer een actie voor bestaande klanten, en dan weer een actie die voor iedereen mogelijk is. Ze moeten blij wezen als er een actie is, want je kan het ook niet doen! Zo heb ik een puntenspaarsysteem, en bijna iedere maand een (win)-actie. Als ze klagen, zeg ik dat er zoveel acties en dergelijke zijn, dat ze daar juist blij mee moeten wezen, ik het anders ook weg kan laten. De ene keer is het voor bestaande klanten, de andere keer voor nieuwe klanten, en het ligt aan jou of je die kans pakt of niet. Haha sorry, maar ik ben daar echt direct mee. Sommigen zijn namelijk echt geldwolven!

• Miranda

Haha,ook jij CN hebt helemaal gelijk.Door die actie die ik wil gaan geven,is het de bedoeling om

wat meer klantjes te kunnen krijgen,en ik vraag al niet veel en ook geen reiskosten (ik ga aan huis)

En je hebt inderdaad altijd wel van die geldwolven.

Heb jij ook een site of FB?

• Marga1984

Ik heb meestal acties om nieuwe klanten te werven, dus korting op een nieuwe set. Heb nooit problemen gehad met vaste klanten daarover.

• CN

Ik heb beide, je kan mij vinden onder Charell's Nagelstudio :)

Ik heb nu bijvoorbeeld een introductiekorting (ben in juli begonnen), op ALLES 30% korting + een spaarsysteem + een FB-actie. Mijn prijzen zijn nog onder de gemiddelde prijzen in mijn buurt (en dan OOK nog is die actie erop). Als mensen klagen? Prima, zoek maar lekker verder! Ik weet namelijk toch dat ik de goedkoopste ben ivm die actie. Ik ben net begonnen, heb een hart voor iedereen, maar sommigen zijn echt alleen op het goedkoopste uit. Het beste kan je zeggen dat mensen korting krijgen, dan dat je goedkoop ben. Dat is namelijk iets wat tussen de oren vd mens zit, en klinkt dan veel aantrekkelijker. ;) Ik ben dus 3,5 maand begonnen, en heb deze maand een inkomen van 600 (schoon), en dan is dit nog van de introductiekorting-prijzen. Niet slecht geloof ik? November heb ik op bepaalde behandelingen 15% introductiekorting.

Waarom vraag je geen reiskosten als ik vragen mag? Gewoon doen, want dit is ook een stukje extra service dat je geeft! Je kan bijv zeggen dat je in een straal van 3 km gratis aan huis komt, en indien verder 1,00 extra per km bijvoorbeeld!

• irene01

Wauw CN wat goed!

• Miranda

@CN,ziet er goed uit! Heb ook eens naar je prijslijst gekeken haha.

Ik vind het best moeilijk om zo zakelijk te zijn.En ik zou inderdaad ook reiskosten moeten vragen,heb ook klantjes

waar ik toch zo'n 8 km voor moet rijden en terug dan nog,dus 16 km.

Ook voor het verwijderen van de gellak reken ik maar 2,50. En dit heb ik niet klaar in 15 min.

Wat jij zegt klopt helemaal,dat sommigen echt op het goedkoopste uit zijn.